kayhan.ir

کد خبر: ۹۴۲۵۸
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳
انتقادات شورای فنی و ناراحتی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی

اشکانی: می‌خواستم استعفا کنم



سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه خود و شاگردانش با تمام وجود در حال کار هستند گفت: بهتر است تعدادی از اعضای شورای فنی با بعضی حرف‌ها،کشتی فرنگی را وارد حاشیه نکنند. گزیده‌ای از تازه‌ترین صحبت‌های علی اشکانی در ادامه می‌آید:
* معتقدم تمرینات من در سطحی است که کشتی‌گیران می‌توانند به قهرمانی جهان و المپیک هم برسند. در حالی یکی از اعضای شورا می‌گوید من نمی‌توانم صحبت‌هایم را به خوبی به کشتی‌گیران انتقال دهم که سه سال در تیم‌ ‌ملی نوجوانان کار کردم. این سطح تیم ملی یک رده بسیار حساس است و باید به دقت با ورزشکاران ارتباط برقرار کرد به بهترین شکل ممکن مسائل فنی را انتقال داد. حال در بزرگسالان اصلا بحث انتقال مسائل فنی در اولویت نیست،‌ بلکه اولویت نخست روحیه و انگیزه دادن به نفرات تیم است اما با این ادبیات به روحیه تیم من ضربه می‌زنند.
*من امتحانم را پس داده‌ام و مردم هم همه چیز را می‌دانند. بهتر است من و تیم را با این صحبت‌ها و این واژه‌ها وارد حاشیه نکنند. من فقط از خدا می‌ترسم و هیچ ترسی از دیگران ندارم، چرا که وقتی با تمام وجودم کار می‌کنم و به دنبال موفقیت هستم دیگر نیازی نیست از موقعیتم هراس داشته باشم. اگر این جا هستم با خرد جمعی و تصمیم شورای فنی بوده و همان طور که قول داده بودند زمان و فرصت کافی را در اختیارم قرار دهند تا بتوانم برنامه‌هایم را پیاده کنم. من برای کارم انرژی می‌گذارم، اما خواسته‌ام از شورای فنی این است که با این صحبت‌ها و ایجاد حاشیه‌ها انرژی من را بیهوده هدر ندهند.
* اعضای شورای فنی بهتر است با حضور در تمرینات اگر ایرادی می‌بینند به عنوان یک پیشکسوت ایراداتم را بگویند. نه این که بخواهند مسائلی را در رسانه‌ها مطرح کنند و به تیم انرژی منفی تزریق کنند. من فقط از یک‌سری دوستان می‌خواهم با این کارها و صحبت‌ها انرژی ما را نگیرند و تیم ما را تضعیف نکنند.
* به حدی به خاطر این صحبت‌ها ناراحت شدم که حاضر بودم خودم را فدا کنم و استعفا دهم تا به جایگاه والای سرمربیگری تیم ملی آسیبی نرسد. برای ما کشتی مهم‌تر از هر چیزی است و نمی‌خواهیم آسیبی به تیم‌ ‌ملی وارد شد و به همین دلیل حتی بحث استعفا را هم مطرح کردم.