kayhan.ir

کد خبر: ۹۳۴۵۲
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲

اخبار کوتاه از فوتبال


حمایت از منصوریان برای بازی با السد قطر
نشست اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با وزیر ورزش و جوانان امروز برگزار و تمامی شایعات پیرامون برکناری علیرضا منصوریان رسماً پایان یافت. سیدرضا افتخاری روز گذشته اعلام کرد که علیرضا منصوریان برای بازی با السد تیمش را آماده خواهد کرد و هیچ اولتیماتومی به وی داده نخواهد شد و او به کارش ادامه خواهد داد. از طرف دیگر در نشست هیئت مدیره مقرر شد از علیرضا منصوریان حمایت شود هیچ موضع‌گیری نسبت به نتایج استقلال صورت نگیرد تا وی بتواند با فراغ ‌بال نماینده ایران را در مسابقه پلی‌آف قهرمانان آسیا آماده کند.
تعداد جدا‌شده‌های پرسپولیس به 5 بازیکن رسید
دو بازیکن دیگر پرسپولیس با اجازه برانکو ایوانکوویچ از این تیم جدا شدند. شهاب زاهدی و محمد رحمتی دو بازیکن دیگر پرسپولیس از این تیم جدا شدند تا شمار نفرات جدا شده از این تیم به پنج نفر برسد. احمد نوراللهی و امید عالیشاه بعد از اینکه مشمول شدند برای گذراندن دوران خدمت مقدس سربازی راهی تیم تراکتورسازی خواهند شد. محمد‌امین آرام طبع نیز به خواسته خودش قصد ترک پرسپولیس را دارد. زاهدی و رحمتی هم که در نیم‌فصل اول فرصت حضور در ترکیب پرسپولیس را پیدا نکردند روز پنجشنبه در آخرین جلسه تمرین تیم‌شان با بازیکنان و مربیان خداحافظی کردند تا در نیم‌فصل دوم در تیم دیگری توپ بزنند. رحمتی دیروز پس از جدایی از پرسپولیس به طور قرضی راهی تیم ماشین‌سازی تبریز شد.
دایی: حرف‌هایم درباره بازی با استقلال مستند است
سرمربی نفت تهران می‌گوید تیمش آماده بازی مقابل تراکتورسازی است و به جز برد به چیز دیگری فکر نمی‌کند. علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی گفت: آخرین بازی لیگ‌مان را برابر تراکتورسازی داریم که تیم بسیار خوبی است. آنها از همه لحاظ زبانزد خاص و عام هستند. می‌خواهیم آنها را شکست دهیم. خیلی فرصت کار تاکتیکی نداشتیم ولی آماده بازی هستیم. می‌خواهیم ببریم و به جز برد به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.او در پاسخ به این پرسش که آیا ایگور پراهیچ را به پرسپولیس می‌دهد بیان کرد: ما هیچ کس را به زور نگه نمی‌داریم. میز مذاکره باز است و برای همه بازیکنان صحبت می‌کنیم. ایگور هم از خوب‌های ماست ولی مدتی است که مصدوم است. دایی درباره ایمان مبعلی و بحث انتقالش به استقلال گفت: در این ‌باره با ما صحبتی نشده است. ما با کسی مشکل نداریم و ایمان مبعلی هم از بهترین‌های تیم ماست. نفت تهران تیم خود مبعلی است و مطمئنم خودش بهترین تصمیم را می‌گیرد.دایی در پایان و در پاسخ به سؤالی درباره حواشی ایجاد شده بعد از مصاف تیمش برابر استقلال گفت: من به هیچ کدام از این بیانه‌ها و مسائلی از این دست نه نگاه کرده‌ام و نه نگاه خواهم کرد. من همیشه حرف حق را می‌زنم. جایی که حق پایمال شده باشد من صحبت می‌کنم. همه می‌دانند که من حرف حق را زدم. فیلم و عکس‌العمل آقایان در آن روز وجود دارد و همه چیز مستند است. متاسفانه باید بگویم ما یک فیلم هم به دست‌مان رسیده که خیلی چیزها را نشان می‌دهد. در این باره بیشتر توضیح نمی‌دهم و اگر لازم باشد فیلم را در اختیار مردم قرار می‌دهیم. برخی‌ها فکر می‌کنند مردم از چیزی خبر ندارند این در حالی است که همه چیز مشخص است. من فوتبال را به خاطر سلامتش دوست دارم اگر یک روز احساس کنم در این هدف قرار ندارم، از فوتبال می‌روم.