kayhan.ir

کد خبر: ۹۰۷۰۵
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱
از نگاه دوربین

دل‌های عاشق و پاهای خسته

موکب مستقر در مسیر نجف به کربلا این روزها حال و هوای دیگری دارند که در کنار توزیع غذا به ماساژ پاهای زائران، واکس کفش‌ها، اصلاح سر و صورت و ویزیت بیماران می‌پردازند.



میلیون‌ها زائر عراقی، ایرانی، پاکستانی و غیره در طول مسیر نجف به کربلا از خدمات موکب‌های مستقر در این مسیر استفاده می‌کنند. ابتکار دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت سبب شده تا در موکب‌های مستقر در مسیر نجف به کربلا، اقدامات متعدد و جذابی انجام شود که مورد استقبال زائران اربعین حسینی قرار گرفته است که ماساژ پاهای زائران، واکس کفش‌ها، اصلاح سر و صورت، توزیع دستمال، ویزیت بیماران و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی از جمله اقداماتی بوده که در مسیر نجف به کربلا در حال انجام و با استقبال خوب زائران روبرو شده است.
خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی از جمله آرزوهای دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت بوده است، در ایام اربعین حسینی مردم عراق و بسیاری از مردم ایران روزها و شب‌ها به خدمت‌گذاری به زائران اربعین حسینی مشغول می‌شوند.
راه‌اندازی موکب‌های متعدد با خدمات گسترده در مسیر نجف به کربلا، برعظمت و شکوه مراسم اربعین حسینی افزوده است و هر سال شاهد بهبود خدمت‌رسانی در این موکب‌ها هستیم.