kayhan.ir

کد خبر: ۸۸۶۸۶
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰

فرمانده تیپ گولانی: در جنگ بعدی، حزب‌الله به ما امان نخواهد داد

مقام ارشد نظامی رژیم صهیونیستی تصریح کرد، در جنگ احتمالی آینده علیه رژیم صهیونیستی حزب‌الله به اسرائیل هیچ مهلتی نخواهد داد.


«هارد دوف» معاون فرمانده گردان 13 تیپ گولانی هم از افزایش توان حزب‌الله لبنان ابراز نگرانی کرده و گفته، «حزب‌الله همواره در حال تقویت توان خود علیه ماست و در جنگ آینده هیچ مهلتی به ما نخواهد داد.»
به گزارش قدسنا، وی این را هم گفته که «با وجود اینکه حزب‌الله در سال‌های اخیر در سوریه مشغول درگیری بوده و آسیب‌هایی از جانب جنگ سوریه متحمل شده اما از توان عملیاتی خود نکاسته و بالعکس تجربه مهمی اندوخته و توانمندی‌های خود را افزایش داده است.»
معاون فرمانده گردان 13 تیپ گولانی همچنین تصریح کرده که «به نظر می‌رسد حزب‌الله برای جنگی جدید آماده می‌شود و با اینکه اسرائیل همیشه در حالت آماده‌باش قرار دارد اما هنوز نمی‌دانیم که چگونه به عملیات احتمالی حزب‌الله پاسخ دهیم.»
گفتنی است تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی از جمله تیپ‌هایی است که در جنگ 33 روزه علیه حزب‌الله لبنان شکست سختی از مبارزان حزب‌الله خورد و اکثر سربازان این تیپ به هلاکت رسیده یا مجروح شدند.
سایر کارشناسان نظامی اسرائیل نیز اذعان کرده‌اند که در صورت حمله به غزه و مقابله با مقاومت فلسطین هم تلفات اسرائیل سنگین خواهد بود.
به گفته این کارشناسان حملات مکرر به غزه و تجاوزات روزانه به این منطقه از توانایی‌های نظامی مقاومت فلسطین نکاسته و گروه‌های مبارز فلسطینی در حال افزایش توانمندی‌های خود هستند.
از دیگر اخبار فلسطین اینکه در طول دو ماه گذشته بیش از 3000 شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی حمله کرده و نسبت به این مکان مقدس بی‌احترامی کرده‌اند.
این هتک حرمت‌ها و بی‌احترامی‌ها در شرایطی صورت می‌گیرد که اخیرا سازمان فرهنگی، علمی ملل متحد (یونسکو) مسجدالاقصی و قدس را فقط متعلق به مسلمانان دانسته است و ارتباط یهودیان با آن را رد کرده است.