kayhan.ir

کد خبر: ۸۵۶۴۷
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴
رئیس‌خانه احزاب طی نامه‌ای به برادر رئیس‌جمهور:

آقای فریدون! شما به همه احزاب کشور توهین کرده‌اید

رئیس‌خانه احزاب طی نامه‌ای به حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور، برخورد وی در ازای تقاضای خانه احزاب برای دیدار با سران قوا از جمله رئیس‌جمهور را توهین دانست.



قدرتعلی حشمتیان رئیس‌خانه احزاب طی نامه‌ای به حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور، برخورد وی در ازای تقاضای خانه احزاب برای دیدار با سران قوا از جمله رئیس‌جمهور را توهین دانست.
در بخشی از نامه آمده است: آقای روحانی خود را مستقل نامید و در تبلیغات انتخاباتی کاندیدای مستقلین بود اما بعد از انتخابات، متاسفانه افرادی که هیچ‌گونه نقشی در انتخاب ایشان نداشتند، به واسطه ارتباط با شما به دولت راه یافتند که چنین روشی شایسته دولت تدبیر و امید نبود. توضیحات لازم را در فرصت مناسب به جناب آقای روحانی ارائه خواهم کرد.
به گزارش فارس، در بخش دیگری از نامه رئیس‌خانه احزاب آمده است: یکی از وعده‌های آقای روحانی احیای خانه احزاب بود که با همکاری متقابل وزارت کشور و دبیران کل احزاب جامه عمل پوشاند. در ادامه پیگیری‌های قبلی طی نامه‌ای تقاضای ملاقات را شخصا به حضور شما دادم اما شما پاسخ نسنجیده (به من ربطی ندارد) و تحویل نگرفتن نامه تقاضای ملاقات با رئیس‌جمهور را صورت دادید که نه تنها توهین به خود بلکه توهین به شورای مرکزی و خانه احزاب است و لذا بر اساس وظیفه تشکیلاتی لازم می‌دانم موضوع را به استحضار ملت شریف و بزرگ ایران برسانم هر چند که رئیس‌جمهور عزیزمان حساسیت لازم نسبت به تکریم احزاب را دارند و به شما خواهند فرمود که به شما ربط دارد.
حشمتیان در بخش دیگری از نامه تاکید کرد: به استناد یکی از مصوبات شورای مرکزی مقرر شده بود که شورای مرکزی و هیئت بازرسی که 36 نفر هستیم و منتخب احزاب سراسر کشور محسوب می‌شویم با سران قوا ملاقات داشته باشیم لذا قریب یکسال گذشته و جناب آقای غفوری‌فرد به عنوان رئیس‌سال اول دوره ششم خانه احزاب در این خصوص مکاتبه کردم اما نه تنها دفتر رئیس‌جمهور محترم وقت ملاقاتی صورت نداده بلکه پاسخی هم به نامه خانه احزاب داده نشده است.