kayhan.ir

کد خبر: ۸۵۵۹۴
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
با شهادت یک جوان دیگر فلسطینی

شمار شهدای انتفاضه سوم فلسطین از مرز 240 تن گذشت

یک جوان فلسطینی که پنجشنبه به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست زخمی شده بود براثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید و بدین‌ترتیب آمار شهدای انتفاضه قدس به 240 نفر رسید.


وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده «محمد عبدالسراحین» جوان 30 ساله فلسطینی ساکن شهرک «بیت‌اولا» در شمال الخلیل براثر شدت جراحات وارده از شلیک مستقیم گلوله جنگی به شهادت رسیده است. این جوان فلسطینی ظهر پنجشنبه قبل از اینکه همراه پدرش به اسارت نظامیان صهیونیست دربیاید به ضرب گلوله زخمی شده بود و در واقع در اسارت صهیونیست‌ها به شهادت رسید.
آنطور که خبرگزاری ایسنا نوشته با شهادت این جوان شمار فلسطینیانی که در طول انتفاضه قدس (انتفاضه سوم) به شهادت می‌رسند، به 240 نفر رسید.
سرزمین فلسطین از اول اکتبر سال گذشته (9 مهر ماه) تاکنون شاهد آغاز انتفاضه قدس و درگیری بین جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست است و رژیم صهیونیستی از آغاز انتفاضه قدس با اقدامات سرکوبگرانه خود تلاش کرده جلوی انتفاضه قدس و موج عملیات مقاومتی فلسطینیان در اراضی اشغالی را بگیرد اما همه این تلاش‌ها به شکست انجامیده است و این انتفاضه همچنان ادامه دارد و خواب راحت را از چشمان صهیونیست‌ها گرفته است.
سایر رویدادها
* رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از پیشنهاد قطر برای میزبانی دیدار جدید جنبش‌های فتح و حماس خبر داد.
* چهارمین ناوگان آزادی غزه با هدف پایان دادن به محاصره غزه از بندر بارسلون اسپانیا به سمت باریکه غزه حرکت کرد و انتظار می‌رود در روزهای آینده خود را به سواحل غزه برساند.