kayhan.ir

کد خبر: ۸۵۵۶۷
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* شیطان بزرگ، که نهادها و سازمان‌ها و مناسبات بین‌المللی را برای تحکیم و تداوم سلطه خود بر جهان ایجاد کرده و کنترل می‌کند، حال دلش برای ملت ایران سوخته و می‌خواهد با قرارداد FATF اقتصاد ایران را بهبود ببخشد! واضح است که شیطان می‌خواهد بر شریان‌های مالی و پولی کشورمان دسترسی پیدا کند و بر اطلاعات مالی نهادهای انقلابی و محور مقاومت تسلط یابد و در زمان مناسب زهر خود را بریزد! متاسفانه دولتمردان ما همان‌گونه که در برجام علی‌رغم تاکید رهبر معظم انقلاب، به آمریکا اعتماد کردند در قضیه FATF نیز ساده‌لوحانه فریب ظاهر زیبای آن یعنی مبارزه با پولشوئی را خورده و بار دیگر با اعتماد به آمریکای جهانخوار بازی خطرناکی را شروع کرده‌اند.
6406---0912
* معاون محترم وزیر آموزش و پرورش لطفا بفرمائید از کدام عملکرد دولت باید دفاع کرد؟ بزک کردن شیطان بزرگ، بستن قراردادهای یک طرفه نفتی و بانکی و... دادن امتیازهای نقد در برابر وعده‌های نسیه، رکود، تورم، بیکاری، حقوق‌های نجومی و حرام؟
9590---0914
* ما از دولت انتظار ایجاد شغل نداریم حداقل از بیکار کردن شاغلین و ورشکستگی واحدهای تولیدی جلوگیری کند.
0153---0915
* چرا مبارزه با پولشوئی، شامل اختلاس‌گران دولتی و دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی نمی‌شود ولی نهادهای دفاعی کشور را نشانه گرفته است؟! از همین باید هدف ماجرا را فهمید.
8853---0921
* اظهارنظر آقای هاشمی مبنی بر حذف نیروهای نظامی، هماهنگ با FATF است و نتایج ناگوار زیر را به دنبال دارد: 1- تضعیف اقتدار نظامی کشور 2- اخلال در انسجام نیروهای مسلح و قطع ارتباط ما با نیروهای مقاومت در منطقه 3- باز کردن پای نیروهای تکفیری داعش و... به کشور . البته انفعال مجلس و هیئت رئیسه آن در برخورد با FATF پذیرفتنی نیست نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و قضائی و ملت باید وارد عمل شده و دولت را وادار به اصلاح حرکت خود کنند.
0291---0918
* مگر دولت لایحه پیوستن به کنوانسیون حقوق کودک را به مجلس نداده است؟ چرا پیوستن به FATF را محرمانه تلقی و از ارائه به مجلس خودداری می‌نماید؟
6111---0912
* از رئیس‌جمهور محترم می‌پرسم کجا رفت آن گشایش صد روزه اقتصادی؟ کو آن باز شدن قفل‌ها، کو آن اشتغال بیکاران، کو آن وعده و وعیدهای برجام و آن فتح‌الفتوحی که خدا آورده است؟! علی‌رغم 37 سال حضور در مسئولیت‌های مختلف هنوز شیطان بزرگ را نشناخته‌اید و فریب وعده‌های پوچ او را می‌خورید.
5606---0938
* درود خدا بر آیت‌الله جنتی که در نمازجمعه خطر FATF را به مردم گوشزد کردند. چرا دولت، کاستی‌های خود را به دولت قبل نسبت می‌دهد؟ چرا با نیروها و نهادهای انقلابی براساس خواست شیطان بزرگ رفتار می‌کند؟!
8464---0913
* اگر این دولت مدعی است که با برجام سایه جنگ را از سر کشور دور کرده پس چرا درصدد برآمده به هر قیمتی خواسته‌های دشمنان را در عقد قراردادهای نفتی و قانون FATF بپذیرد؟ و مرتب از خطوط قرمز نظام عبور کند؟
8895---0919
* فاجعه بزرگ منا جنایت حاکمان خبیث عربستان می‌باشد، ولی برخی از رسانه‌های کشور این کشتار وحشتناک حجاج در منا را ناشی از سوءمدیریت رژیم وهابی آل‌سعود تحلیل می‌کنند! جلوگیری از رساندن آب به لب تشنه حجاج بی‌حال شده و روی هم افتاده در منا بی‌کفایتی عربستانی‌ها نیست؟ بالاترین جنایت است.
2864---0912
* در دولت قبل تولیدکننده‌ها و صاحب کارخانه‌ها از پرداخت مالیات سنگین معاف بودند. در این دولت متأسفانه چنین حمایتی وجود ندارد. مشکل این دولت با جماعت تولیدکننده چیست؟
2753---0918
* پرداخت حقوق‌های نجومی تحت هیچ شرایطی اقدامی قابل توجیه نیست. واقعاً برازنده نبود که دولتی‌ها این جفا را در حق ملت نجیب و شریف ایران بکنند و از آن بدتر درصدد توجیه این کار زشت باشند.
8276---0912
* مسئولان وزارت ورزش و کمیته المپیک اظهار داشته‌اند وزارتخانه و سازمان تحت مدیریت آنها با مشکل جدی کمبود بودجه مواجه است. اگر این ادعای آنان حقیقت دارد پس اعزام این همه مسئول و چند نماینده مجلس با هزینه‌های گزاف به المپیک ریو برای چیست؟
حسینی
* کاترین اشتون در آغاز مذاکرات ژنو، این مذاکرات را محرمانه خواند ولی عملاً تمام دنیا از جزء جزء مذاکرات خبردار بودند ولی گویا مردم ایران صلاحیت این اطلاع را نداشتند! آنها همه گذشت ولی دولت درباره علت پنهان نمودن قرارداد FATF، لیست پرداختی به مدیران نجومی، عدم عمل به اقتصاد مقاومتی، عدم مبارزه با قاچاق کالا و پول‌شویی در گمرک و سوءاستفاده‌های گسترده برخی منصوبان مسئولان اجرایی چه پاسخی دارد؟
قاجار
* بعضی از دولتمردان در حاشیه مراسم‌های افتتاحیه پروژه‌های تولیدی گفته‌اند وقتی امکان خرید محصولات خارجی با قیمت ارزان‌تر وجود دارد نیازی به زحمت برای تولید آنها نیست! وقتی نگاه مسئولان ما در این حد باشد باید به حال این کشور غصه خورد. اصلاً اقتصاد مقاومتی با چنین مسئولانی چه معنی خواهد داشت؟
6273---0912
* در فیلم فروشنده نشان داده می‌شود مردی هوس‌باز وارد خانه‌ای شده و به زن شوهردار داخل خانه‌اش تعرض می‌کند و سپس غیرت مرد خانواده ایرانی به سخره گرفته می‌شود. حال انسان با دیدن این فیلم سیاه و ضد فرهنگ ایران و ایرانی به هم می‌خورد. آن وقت مسئولان به آن افتخار می‌کنند.
6158---0936
* در ابتدای ثبت‌نام در مسکن مهر قول خانه‌دار شدن ما را با 30-40 میلیون تومان دادند و حالا هر روز دبه درآورده و اظهار می‌دارند باید 20 میلیون دیگر بدهیم؟ از کجا بیاوریم؟ اجاره‌نشینی و پرداخت بیش از دو سوم حقوق خود برای اجاره، توان اداره زندگی را از ما سلب کرده است. چرا مسئولین وزارت راه و شهرسازی با بی‌مسئولیتی خود به جای حل مشکل، بر مشکلات می‌افزایند؟ اگر ممکن است گزارشی از عملکرد 3 ساله دولت در مسکن مهر ارائه دهید.
تعدادی از گروه 7 هزار نفری مسکن مهر پردیس
* برای فاز 9 مسکن مهر پردیس تاکنون 33 میلیون تومان پول داده‌ام. با اینکه 6 سال گذشته ولی هیچ خبری از تحویل خانه‌ها نیست. چرا؟
4531---0919
* متقاضی مسکن مهر پردیس هستم. امسال، چهارمین سال است که پول‌های درخواستی را واریز کرده‌ام ولی هیچ خبری از تحویل مسکن نیست. چرا؟!
4403---0912