kayhan.ir

کد خبر: ۸۵۵۴۵
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰

جمال شورجه فیلم زندگینامه شهید خرازی را می‌سازد(اخبار ادبی و هنری)

با حضور سرلشکر رحیم صفوی تفاهم‌نامه فیلم زندگینامه شهید حسین خرازی با عنوان «روایت عشق» به کارگردانی جمال شورجه امضا شد.



به گزارش فارس، جمال شورجه سه‌شنبه‌شب در جشن ولایت و دفاع مقدس اصفهان اظهار کرد: خوشحالم که این اجازه به من داده‌ شده تا بتوانم پروژه ساخت فیلمی از زندگینامه شهید حسین خرازی را با عنوان «روایت عشق» آغاز کنم.
وی افزود: تصمیم برای ساخت این فیلم از چندین سال پیش اتخاذ شده بود و من طرح آن را دنبال می‌کردم، نهایتاً طرحی توسط رحیم رحیمی کارگردان خوش‌ذوق اصفهانی به من ارائه شده که یک نمونه از آن را در اختیار کارشناسان، راویان دفاع مقدس، فرماندهان و هم‌رزمان شهید حاج حسین خرازی قرار می‌دهم تا با مشورت آنها بتوانم این طرح و فیلمنامه را هرچه بهتر پیاده‌سازی کنم.
کارگردان سینما و تلویزیون کشور گفت: در فیلم «روایت عشق» به زندگی شهید حسین خرازی از تولد تا شهادت پرداخته شده و دارای 28 قسمت تلویزیونی است و ورژن سینمایی آن نیز ساخته خواهد شد.
شورجه ادامه داد: در این فیلم به ابعاد مختلف شخصیتی این شهید بزرگوار و اینکه حسین خرازی در دامان چه کسی و بر سر سفره چه کسی بزرگ شده و ارتزاق کرده، اشاره شده است.