kayhan.ir

کد خبر: ۸۵۴۷۸
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵

تمهیدات پلیس راهور برای برگزاری شهرآورد پایتخت

جانشین رئیس پلیس راهور تهران تمهیدات پلیس راهور برای جلوگیری از ایجاد ترافیک در اطراف ورزشگاه آزادی همزمان با برگزاری شهرآورد پایتخت را تشریح کرد.

 
 

سرهنگ حسن عابدی به مهر گفت: همانند بازی ایران و قطر تمهیدات لازم را برای شهرآورد در نظر گرفته‌ایم و تیم‌های پلیس حاضر در مسیرهای منتهی به ورزشگاه و اطراف آن را تقویت می‌کنیم.
وی با اشاره به جلسات هماهنگی برای برگزاری هر چه منظم‌تر این مسابقه افزود: جلسه هماهنگی مسابقه امروز برگزار می‌شود اما براساس هماهنگی‌های انجام شده تمامی پارکینگ‌ها از ساعتی قبل از شروع بازی پذیرای تماشاگران خواهند بود.
عابدی ادامه داد: کمبود پارکینگ بزرگترین معضل برای هوادارانی است که با خودروی شخصی به ورزشگاه مراجعه می‌کنند از این رو با هماهنگی‌های صورت گرفته پارکینگ «خرگوش دره» در نزدیکی ورزشگاه آزادی برای پارک خودروها در نظر گرفته شده است.
جانشین رئیس پلیس راهور تهران با بیان اینکه توقف در اطراف ورزشگاه و معابر منتهی به آن به ویژه در ضلع غربی و شرقی ممنوع است، افزود: خودروهایی که در اطراف ورزشگاه پارک کنند به پارکینگ منتقل می‌شوند. از تماشاگرانی که با موتورسیکلت به استادیوم می‌آیند درخواست داریم به هیچ عنوان خلاف جهت حرکت نکنند، چرا که با این افراد برخورد می‌شود.وی از تماشاگران خواست به هیچ عنوان حضور خود را به ساعات پایانی موکول نکنند چرا که این کار موجب ایجاد ترافیک می‌شود.
سرهنگ عابدی با بیان اینکه حمل و نقل عمومی برای این مسابقه در نظر گرفته شده است، از فوتبالدوستان خواست در صورت امکان از ناوگان حمل و نقل عمومی برای رسیدن به استادیوم آزادی استفاده کنند .
وی گفت: مترو بهترین و ایمن‌ترین وسیله نقلیه‌ای است که تماشاگران می‌توانند از دقایق اولیه صبح تا ساعاتی بعد از برگزاری مسابقه از آن استفاده کنند.
عابدی افزود: با توجه به اینکه مسابقه عصر جمعه به پایان می‌رسد، پیش‌بینی می‌کنیم بار تخلیه ورزشگاه با بازگشت مسافران از سفر‌های پایان هفته همزمان شده و ترافیک ایجاد کند، از این رو برای جلوگیری از گره‌های کور ترافیکی نیروهای پلیس در مسیرهای منتهی به ورزشگاه و راه‌های بازگشت مستقر هستند.