kayhan.ir

کد خبر: ۸۵۳۵۶
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰

معرفی 156 فرصت سرمایه‌گذاری در خوزستان

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خوزستان از معرفی 156 فرصت سرمایه‌گذاری به ارزش 15 هزار و 896 میلیارد تومان در خوزستان از سوی دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

 
 اهواز - خبرنگار کیهان:

«مسعود صدری» در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: این فرصت‌ها از سوی 10 دستگاه اجرایی معرفی شده که سازمان آب و برق 16 فرصت، بنادر و کشتیرانی بندر امام 12 فرصت، برق منطقه‌ای 19 فرصت، فرودگاه 5 فرصت، جهاد کشاورزی 13 فرصت، میراث فرهنگی 9، پتروشیمی ماهشهر 27، راه و شهرسازی 4، شهرک صنعتی 40 فرصت و شهرداری 11 فرصت را ارائه داده‌اند.
وی با بیان اینکه این فرصت‌ها را در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوزستان در کیش معرفی کردیم افزود: نقشه جامع سرمایه‌گذاری خارجی در کشور باید تدوین شود و واقعا استان‌‌ها نیازمند آن هستند. اولویت‌بندی باید رعایت و سپس اقدام به سرمایه‌‌گذاری صورت گیرد.
صدری از پیگیری جهت راه‌اندازی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خارجی در استان خبر داد و اظهار کرد: این مرکز که متولی آن سازمان اقتصاد و دارایی خوزستان است به عنوان کانون مراجعه سرمایه‌گذاران فعالیت خواهد کرد مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خوزستان تاکید کرد: مدیریت عالی باید سرمایه‌گذاران را به سمت استان‌ها هدایت کند نه اینکه سرمایه‌گذار راسا تصمیم‌گیری کند.