kayhan.ir

کد خبر: ۸۵۲۹۱
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵
عضو شورای اسلامی شهر تهران:

دولت چرا لیست حقوق‌بگیران نجومی را منتشر نمی‌کند؟

به گفته عضو شورای اسلامی شهر تهران، دولت آشکارا از ارائه لیست سه هزار نفره دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی به قوه قضاییه سر باز می‌زند.



به گزارش فارس، مجتبی شاکری در جلسه غیرعلنی روز یکشنبه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور گفت: برخی اعضای شورای شهر در مصاحبه‌های خود طی چند روز اخیر اصولگرایان شورا را متهم می‌کنند که جاده‌صاف‌کن شهرداری شده‌اند. این اظهارات نه تنها بی‌انصافی، بلکه دروغ و تهمت است. بنابراین توصیه می‌‌کنم دوستان قدری بیشتر رعایت تقوا داشته باشند.
وی با اشاره به پرسش مکرر شهروندان در دیدارهای مردمی در خصوص فیش‌های نجومی، گفت: سؤال مردم این است که چرا مدعی‌العموم با اشراف و اطلاعی که از موضوع دارد به طور مستقل برای برخورد با این قضیه ورود نمی‌کند و در انتظار ارائه لیست متخلفان توسط دولت است؟ دولت آشکارا از ارائه لیست سه هزار نفره دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی به قوه قضاییه سر باز می‌زند و در این بین سخنگوی دولت تنها آمار 15 تن را ارائه می‌کند که برخی از آنها وجوه دریافت شده را به صندوق دولت منتقل کردند و حتی وزیر نفت با نگرانی می‌‌گوید با پیگیری فیش‌های نجومی 500 مدیر در این حوزه از کار برکنار می‌شوند. به این ترتیب می‌خواهند افکار عمومی را از ادامه پیگیری مطالبه‌شان منصرف کنند. اما مردم انتظار دارند مدعی‌العموم قویا راسا به این پرونده ورود و با متخلفان برخورد کند.