kayhan.ir

کد خبر: ۸۰۹۱۹
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸
المپیکی‌های ما جوان اما باتجربه هستند

سجادی: فدراسیون‌ها این هفته بودجه می‌گیرند

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: این هفته فدراسیون‌های اعزامی به المپیک ریو تزریق مالی می‌شوند.



نصرالله سجادی در پاسخ به این سؤال که فدراسیون‌های اعزامی به المپیک چه زمانی اعتبارات خود را دریافت می‌کنند؟ اظهار کرد: طبق هماهنگی‌هایی که شد ان‌شاءالله این هفته این اتفاق می‌افتد ولی زمان دقیق آن مشخص نیست.
وی درباره اینکه وضعیت کاروان ایران قبل از اعزام به المپیک را چطور ارزیابی می‌کند؟ افزود: با توجه به اینکه در شش یا هفت دوره بازی‌های المپیک حضور داشتم و در چندین دوره هم سرپرست کاروان بودم میگویم که وضعیت کاروان خوب است. تقریبا همه رشته‌های ورزشی ما و ورزشکاران‌مان علی‌رغم جوانی که دارند با تجربه هستند.
معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه داشتن مدال ادوار قبلی المپیک تضمینی برای کسب مدال در این دوره از بازی‌ها نیست، گفت: هر ورزشکاری می‌داند که چه کار سختی پیش رو دارد. ورزشکاران ما هم تجارب خوبی دارند مانند رشته‌های تکواندو، کشتی آزاد و فرنگی که همه آنها شانس خوبی دارند.
معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه بازدیدهایی که از اردوها داشته بسیار کمک کرده تا او در جریان تمام مشکلات ورزشکاران، کادر فنی و فدراسیون‌های آنها قرار بگیرد، افزود: برای مجموعه ما فرقی ندارد که یک تیم، یک نفر و یا چند نفر در یک رشته قرار است به المپیک بروند. ما همه آنها را نمایندگان ایران می‌دانیم و من خود را موظف می‌دانم تا به تمرینات آنها بروم و مشکلاتشان را بشنوم و رسیدگی کنم. وی در پاسخ به این سؤال که آیا وزارت ورزش هم برنامه‌ای برای پرداخت پاداش به مدال‌آوران المپیک در پای سکو دارد؟ افزود: خیر ما چنین برنامه‌ای نداریم. برنامه‌های ما برای تقدیر از مدال‌آوران مشخص است.