kayhan.ir

کد خبر: ۸۰۵۲۱
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶
در نشست کمیسیون قضایی مجلس

سراج :‌ دولت به تذکرات سازمان بازرسی درباره حقوق نجومی مدیران توجهی نمی‌کرد

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: رئیس سازمان بازرسی در کمیسیون اعلام کرد دولت به تذکرات این سازمان درباره حقوق نجومی مدیران توجهی نمی‌کرد.



محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جلسه دیروز کمیسیون قضایی مجلس گفت:‌ روز سه شنبه رئیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در جلسه کمیسیون گزارشی را از دریافت‌کنندگان حقوق‌های کلان به اعضای کمیسیون ارائه کرد.
وی افزود:‌ قاضی سراج در گزارش خود عنوان کرد که تذکرات لازم از سوی سازمان بازرسی کل کشور در مورد مدیران‌عامل پیشین و فعلی بانک رفاه و همچنین مدیرعامل فعلی بانک مهر ایرانیان به دولت داده شده بود که متأسفانه به آنها توجهی نشد.
عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت:‌ رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: ما پیش از این به دولت گفته بودیم که مدیران عامل فعلی بانک‌های رفاه و مهر ایرانیان در هیئت مدیره عضو بوده و حقوق‌های کلان دریافت می‌‌کردند.
پورمختار خاطر نشان کرد:‌ وی همچنین ضمن گله‌مندی از کمیسیون‌های تخصصی مجلس عنوان کرد که گزارشات سازمان بازرسی در مورد حقوق‌های کلان از سوی کمیسیون‌های تخصصی مجلس مورد کم‌توجهی واقع شده است.