kayhan.ir

کد خبر: ۷۹۸۳۵
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱

هتک حرمت مقبره حضرت یوسف(ع) در یورش نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی

شهرک‌نشینان صهیونیست با حمایت نظامیان این رژیم وارد مسجدالاقصی شده و مقبره حضرت یوسف(ع) را مورد اهانت و هتک‌حرمت قرار دادند که این مسئله موجب درگیری شدید جوانان فلسطینی با صهیونیست‌ها شد.


سرویس خارجی-

حدود 60 شهرک‌نشین صهیونیست صبح روز گذشته با حمایت کامل نظامیان رژیم صهیونیستی وارد مسجدالاقصی شدند و با اهانت به مقبره حضرت یوسف(ع) اقدام به انجام برخی مناسک صهیونیستی کردند.
این هتک حرمت اما موجب درگیری شدید با نمازگزاران و فلسطینی‌های حاضر در این مکان مقدس شد و در جریان این درگیری‌ها تعدادی از فلسطینی‌ها مجروح و تعدادی هم بازداشت شدند.نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان این درگیری از گازهای اشک‌آور و گلوله‌های پلاستیکی هم استفاده کردند.
رژیم صهیونیستی با دادن اجازه به شهرک‌نشینان صهیونیست برای یورش به مسجدالاقصی در صدد تقسیم زمانی و مکانی آن و همچنین یهودی‌سازی بیت‌المقدس است. اقدامی که جرقه انتفاضه قدس را زد.سرزمین‌های اشغالی از مهرماه سال گذشته تاکنون شاهد انتفاضه جدید علیه رژیم صهیونیستی است؛ انتفاضه سوم مردم فلسطین موسوم به انتفاضه قدس در پی تشدید برخورد صهیونیست‌ها و شهرک‌نشینان با مردم فلسطین و هتک حرمت‌های مکرر به مسجدالاقصی آغاز شده است. از آن زمان دست‌کم 215 فلسطینی به دست صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند.