kayhan.ir

کد خبر: ۷۷۴۹۶
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰

جام ملت های اروپا


* در ادامه دیدارهای جام ملت‌های اروپا، روز یکشنبه سه بازی برگزار شد. در نخستین دیدار، کرواسی موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد ترکیه عبور کند. تک گل کرواسی را در این بازی لوکا مودریچ به ثمر رساند. در بازی دوم تیم ملی فوتبال لهستان موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد ایرلند شمالی عبور کند. تک گل لهستان را در این دیدار آرکادیوژ میلیک زد. اما در بازی آخر هم تیم المان موفق شد با نتیجه دو بر صفر اوکراین را شکست دهد. گل‌های شاگردان «لو» را در این بازی موستافی و شواین‌اشتایگر به ثمر رساندند.
* آدام ناوالکا سرمربی تیم ملی فوتبال لهستان گفت: به یک 3 امتیاز شیرین دست پیدا کردیم و از این بابت بسیار خوشحالم، این پیروزی هرگز باعث نمی‌شود مغرور شویم، البته حریف سرسختی داشتیم و پیروزی در این بازی برای من قابل پیش‌بینی نبود.
* در پی درگیری‌های خشونت‌آمیز هواداران انگلیس و روسیه در شهر مارسی که مسابقات یورو 2016 فرانسه را تحت‌الشعاع قرار داد، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به اتحادیه‌های فوتبال انگلیس و روسیه هشدار داد که در صورت ادامه این درگیری‌ها، این دو تیم را از مسابقات کنار خواهد گذاشت. روی هاجسون، سرمربی سه‌شیر در خصوص درگیری‌های چند روز اخیر هواداران روسیه و انگلیس و دریافت هشدار جدی از سوی یوفا گفت: به عنوان سرمربی انگلیس از رفتارهایی که در دور و اطراف‌مان شاهدش هستیم و تحریمی که می‌تواند به ما تحمیل شود، بسیار نگرانم. ما سخت تلاش کردیم تا به اینجا برسیم و به شدت به دنبال ماندن در این تورنمنت هستیم. از هواداران‌مان درخواست می‌کنم که از ایجاد هر گونه دردسر به دور باشند و از حمایتی که آنها از ما داشته‌اند، قدردانی می‌کنم. لطفاً مراقب رفتار خود باشید و ما هم سعی خواهیم کرد تا با ارائه بهترین عملکردمان در مسابقات یورو 2016 باقی بمانیم.
* بوفون کاپیتان تیم ملی ایتالیا می‌‌گوید تیمش در آخرین دوره‌ تجربه او از حضور در جام ملت‌های اروپا، می‌تواند یک بار دیگر قدرتش را ثابت کند.
* وین رونی کاپیتان تیم ملی انگلیس قبل از بازی با ولز و تقابل با بیل گفت: به نظر من بیل بازیکنی فوق‌العاده است و شاید جزو پنج بازیکن برتر حال حاضر دنیا باشد. او در میان بازیکنان ولز بزرگترین تهدید برای ما محسوب می‌شود اما فکر نمی‌کنم که برنامه ویژه‌ای برای مهار او داشته باشیم یا یک بازیکن خاص را برای محدود کردن حرکاتش اختصاص دهیم. فکر می‌کنم انگلیس باید مثل همیشه به میدان برود و بازی خودش را انجام دهد. مطمئناً ولزی‌ها هم دغدغه‌های زیادی درباره تیم ما دارند. ما تیم خوبی داریم، یک تیم منسجم که اطمینان دارم برابر ولز بازی چشم‌نوازی ارائه می‌کند.
* کاپیتان تیم ملی کرواسی یک روز پس از پیروزی تیمش مقابل ترکیه در مرحله گروهی یورو ۲۰۱۶، محل برگزاری رقابت‌ها را ترک کرد و به کشورش بازگشت. طبق اعلام فدراسیون فوتبال کرواسی، سرنا اردوی کروات‌ها در فرانسه را ترک کرد تا در مراسم خاکسپاری پدرش شرکت کند.
* میخایلو فومنکو، سرمربی تیم ملی اوکراین پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل آلمان در اولین بازی گروه سوم یورو 2016 ترجیح داد بازیکنان خود را به فراموش کردن اتفاقات این رقابت ترغیب کند.
* واخیم لو، سرمربی آلمان از برتری 2 بر صفر تیمش مقابل اوکراین در بازی گروه سوم یورو 2016 ابراز رضایت کرد. وی در پایان بازی گفت: بازی سریعی را شاهد بودیم. در نیمه اول مشکلاتی مانند لو دادن توپ از سوی ما باعث ایجاد فرصت ضدحمله برای اوکراین می‌شد اما در نیمه دوم بهتر شدیم و با جابه‌جایی سریع به رقیب اجازه قدرت‌نمایی ندادیم. لو ادامه داد: در 45 دقیقه دوم، بازی را تحت کنترل داشتیم. با این حال دفاع خوب اوکراین ما را به دردسر می‌انداخت. حریف روی ضربه ایستگاهی خطرناک نشان می‌داد. سیستم دفاعی ما در نیمه دوم بهتر شد و خوشبختانه موفق به کسب 3 امتیاز شدیم. در مجموع از عملکرد تیمم رضایت دارم.


سه‌شنبه 25/03/1395
* اتریش ............................................................................ مجارستان (ساعت20:30)
* پرتغال ................................................................................. ایسلند (ساعت 23:30)