kayhan.ir

کد خبر: ۷۷۰۰۱
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* امید است مجلس به ویژه شخص دکتر لاریجانی رهنمودهای حکیمانه و مشفقانه حضرت آقا را نصب‌العین خود قرار دهند و مجلسی به یادماندنی از خود به یادگار بگذارند. قطعاً عزت دنیا و آخرت نمایندگان مجلس در گرو رضایت حضرت آقاست.
نیکنام- قم
* ای رهبر عزیز ما، چرا شما شرمنده شوید؟ کسانی باید شرمنده شوند که وضع اقتصاد را به این رکود کشاندند. آنها در مسائل سیاسی و هسته‌ای نیز کشور را به عقب راندند که اکنون باید شاهد عربده‌کشی‌های شیاطین باشیم.
سعدی
* چگونه است که دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب از نام بعضی از مسئولان مانند سردار سلیمانی، آیت‌الله جنتی و... هراس دارند ولی همین دشمنان برای نفوذ در کشور روی بعضی دیگر حساب باز کرده‌اند. پس معلوم می‌شود که انقلابی‌گری و استکبارستیزی است که آمریکا و اسرائیل را سخت ناراحت می‌کند.
0081---0915
* به دولت تدبیر توصیه می‌کنم در این چند ماه باقیمانده مدیرانی را که توان و اراده لازم برای اجرای اقتصاد مقاومتی را ندارند و بیشتر باید به شرکت‌های متعدد خود بپردازند، بازنشسته کنند و جوانان توانمند را برای ایجاد تحول در دولت به کار گیرند. شاید بخشی از معضل رها شدن کشور طی 3 سال قبل جبران شود!
6960---0936
* حسین فریدون دستیار ارشد رئیس‌جمهور چند روز از دیده‌ها پنهان می‌شود هیچ واکنشی از رسانه‌ها دیده نمی‌شود تا چند روز بعد خود را با ملاقات یکی از سرکردگان فتنه 88 آفتابی می‌کند! رئیس‌جمهور چه پاسخی دارند برای ملت که حامی‌یکی از فتنه‌گران را دستیار ارشد خود قرار داده است؟
نادری
* عضو سابق هیئت مذاکره‌کننده آمریکا می‌گوید که برجام حمله نظامی‌به ایران را راحت‌تر کرده است، ولی رئیس‌جمهور اعلام می‌کند با برجام جلوی حمله نظامی‌گرفته شد!
5240---0911
* پایین آمدن تورم که در سایه رکود کامل صورت گرفته، شعاری است همانند دیگر شعارهای توخالی این سه سال! ولی بهتر است با مردم صادق باشیم.
7415---0918
* چرا دستگاه دیپلماسی‌ ما به یاوه‌گویی‌ها و عربده‌کشی‌های شیطان بزرگ با اقتدار و انقلابی و قاطعانه پاسخ نمی‌دهد؟! از چه واهمه دارند؟ به قول سردار دکتر سلامی‌اگر ترسی هم باشد باید نیروهای مسلح که در نوک حملات احتمالی آن پلیدها قرار دارند، داشته باشند که ندارند!
علیمردانی
* خوب شد معنی تنش‌زدایی را دریافتیم. تنش‌زدایی در عرف دیپلماسی برخی حضرات یعنی ساکت و آرام سر جای خود نشستن و هتک حرمت کشور از سوی برخی دولت‌های دیگر را نظاره کردن. ولی اگر رسانه‌ای نقدی کرد بلافاصله در آن را بستن! مگر حضرت آقا نفرمود دیپلمات‌های ما دیپلمات انقلابی و فعال باشند؟ دیپلمات جمهوری اسلامی‌باید بداند ملت پشت سر مسئولینند و شیطان بزرگ هیچ غلطی نمی‌تواند بکند چه رسد به شیطانک‌های کوچک.
4190---0917
* ربنای شجریان به درد همان دار و دسته خودش در خارج می‌خورد. حنجره‌ای که صوت دعا و قرآن از آن خارج می‌شود باید پاک باشد تا در مخاطب تأثیر بگذارد.
6327---0911
* با روزنامه ایران که اقدام به چاپ مصاحبه با شجریان کرده تماس گرفتم و معترض شدم. در جوابم گفتند چون صدای خوبی دارد باید از رسانه‌ ملی پخش بشود. سؤال کردم اگر یزید هم صدای خوبی داشت آیا باید جمهوری اسلامی‌صدایش را پخش کند با گستاخی گفت بله! از آنجا که روزنامه ایران با پول امثال بنده چاپ می‌شود به سهم خودم عدم رضایت خود را از مدیریت این روزنامه اعلام می‌کنم.
محمدی
* مدیران رسانه ملی مگر فراموش کرده‌اند که خواننده دعای ربنای قرآن در فتنه 88 با تلویزیون‌های ضدانقلاب همکاری کرد و اعلام داشت وقتی صدایم از صدا و سیمای جمهوری اسلامی‌پخش می‌شود احساس شرم می‌کنم. به ایشان باید پیام داد روی حرف خود بایستد و مرتب رنگ عوض نکند. ما مردم نیازی به شنیدن صدای ایشان نداریم.
5431---0912
* لطفا مسئولین امر پاسخ دهند در شمال کشور با وجود آب فراوان، چرا خیل عظیمی از جوانان بیکارند؟ گره‌کور کجاست و چه کسانی باید گره بیکاری را بگشایند؟
4190---0917
* باخبر شدیم فردی با دو میلیارد تومان هزینه تبلیغات انتخاباتی برای راه پیدا کردن به مجلس با مانع شورای نگهبان مواجه شده و بازمانده است. عرضم این است که به داشتن چنین شورای نگهبان حاضر در صحنه باید افتخار کرد و شاکر خداوند بود.
8886---0914
* به نظرم کسی می‌تواند رئیس‌جمهور کشور شود که توانائی اداره زندگی خود (اعم از مخارج روزانه، اجاره منزل، شهریه دانشگاه، شهریه مدرسه، هزینه ورزش فرزندان، تأمین مخارج عروسی فرزندان و...) با حقوق یک میلیونی را داشته باشد!
1138---0913
* فلسفه این کار که با شروع ماه مبارک رمضان اجازه داده می‌شود سینماها تا اذان صبح باز باشند چیست؟ حداقل مردم را نسبت به علت کارشان توجیه کنند.
4470---0912
* در مهرماه 94 بازنشسته شدم و رتبه‌بندی هم شامل من شد ولی در حکم بازنشستگی اجرا نشد. مستأجرم و دختر و پسر عقد کرده دارم و از بیماری هم رنج می‌برم. برای رضای خدا این پاداش ما را که زحمات 33 ساله یک فرهنگی است و برابر است با حقوق یکماه یک مدیر تأمین اجتماعی، پرداخت کنید تاگره‌های زندگی خود را باز کنم.
0391---0919
* دانشگاه آزاد واحد شمال در انتهای ترم تحصیلی متأسفانه به یکباره شهریه‌ها را بیش از 50 درصد افزایش داد. آیا علت این افزایش این است که مسئولان دانشگاه برای تأمین هزینه فعالیت‌های سیاسی خود با کسری بودجه مواجه شده‌اند؟
6249---0912