kayhan.ir

کد خبر: ۷۶۳۶۳
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲

بهره‌برداری از کارخانه بهنوش خرمشهر

به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزادی خرمشهر کارخانه بهنوش فعالیت خود را در این شهر آغاز کرد.


در آئین بهره‌برداری از این کارخانه مدیرعامل شرکت بهنوش ایران گفت: عملیات بهسازی و بازسازی کارخانه بهنوش واحد خرمشهر از سوم خردادماه 93 شروع شد. کاووس سلیمی با اشاره به تولید CO2 در کارخانه بهنوش واحد خرمشهر افزود: این ماده تولیدی نیاز کارخانجات زمزم و بهنوش واحد گچساران را تامین می‌کند.
وی اظهار داشت: کار بازسازی خط تولید کارخانه انجام و تمامی ماشین‌آلات مورد نیاز از شرکت‌های داخلی و یک شرکت آلمانی تهیه، نصب و به بهره‌برداری رسید.
مدیرعامل شرکت بهنوش ایران تصریح کرد: برای راه‌اندازی کارخانه بهنوش واحد خرمشهر حدود 16 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در قالب خرید و نصب تجهیزات و بهسازی سالن تولید هزینه شد.
سلیمی با اشاره به تولید آب میوه و ماءالشعیر با طعم‌های مختلف در این کارخانه یادآور شد: هدف‌گذاری اصلی ما صادرات محصولات به سایر کشورها بویژه عراق است.
وی گفت: با راه‌اندازی این کارخانه در زمان حاضر 32 نفر مشغول به کار شدند که ظرفیت به کارگیری نیرو تا سقف 50 نفر در این کارخانه وجود دارد.
مدیرعامل شرکت بهنوش ایران با بیان اینکه واحد فروش را نیز به آبادان و خرمشهر انتقال داده‌ایم، افزود: این کار با هدف صادرات محصولات تولیدی کارخانه در بازارهای کشور همسایه انجام شده است.