kayhan.ir

کد خبر: ۷۰۹۶
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۲

بنا: بهترین تیم تاریخ کشتی فرنگی ایران را داریم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان مدعی شد که ایران بهترین تیم تاریخ کشتی فرنگی خود را در اختیار دارد.
محمد بنا در تازه ترین صحبت های خود گفت: : در حال حاضر بهترین تیم تاریخ کشتی فرنگی ایران را در اختیار داریم و این تیم توانایی و قابلیت را دارد که 20 تا 30 هزار نفر تماشاگر را به ورزشگاه بکشاند و حداقل 20 تا 30 میلیون نفر را در خانه‌ها بنشاند تا در خانه‌ها این رقابت‌ها را تماشا کنند. سعی داریم استخوان بندی تیم المپیک لندن را حفظ کنیم و به نظرم حیف است که به ترکیب این تیم به این زودی دست بزنیم. سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران خاطر نشان کردبنا درباره حضور همزمان تیم ملی کشتی ایران در دو رقابت حساس در سال 2014 نیز افزود: مشکلی برای حضور همزمان در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی و رقابت‌های ازبکستان نداریم. تلاشمان را می‌کنیم تا در هر دو رقابت بتوانیم نتیجه‌ خوبی را به دست بیاوریم.
بنا درباره میزبانی ایران در رقابت‌های جام جهانی کشتی نیز، تصریح کرد: البته بیشتر دوست داشتیم این رقابت‌ها در کشور روسیه برگزار می‌شد و ما در آنجا قهرمان می شدیم، ولی گرفتن میزبانی برای ایران در این شرایط کار بسیار بزرگی بود. اگر تمام شرایط مهیا باشد به مردم قول می‌دهم هم در مسابقات جهانی و هم در بازی‌های آسیایی نتیجه‌ خوبی بگیریم. ما 15 مرحله اردو تا بازی‌های آسیایی در نظر گرفته‌ایم که حدود چهار – پنج اردو را پشت سر گذاشته‌ایم و تا بازی‌های آسیایی نفرات مختلفی را برای حضور در این دو رویداد مهم آماده خواهیم کرد.
محمد بنا در پاسخ به این سوال که آیا با برگزاری مسابقات انتخابی مشکلی دارید؟ گفت: من مشکلی با این موضوع ندارم. فدراسیون یک فرایندی را تعریف کرده که طبق آن مسابقات مرحله اول 15 اسفند و مسابقات مرحله نهایی تیم ملی در خرداد ماه برگزار می‌شود و من مشکلی با آن ندارم و تابع تصمیم فدراسیون هستم. وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره حضور نیافتنش به همراه ملی‌پوشان در مجارستان گفت: نرفتنم دلیل خاصی نداشته است. خوشبختانه کادر فنی خوبی به همراه تیم در مجارستان حضور دارد که به خوبی ملی‌پوشان را همراهی می‌کند. مطمئن باشید اگر تیم با تجربه ای در آنجا حضور نداشت، من هم به همراه آنها اعزام می شدم. البته می خواستم نشان دهم که تیم کشتی فرنگی متکی به فرد نیست.