kayhan.ir

کد خبر: ۷۰۰۴۸
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹
پادشاه بحرین:

اسرائيل، هم توان دفاع از خود را دارد هم دفاع از کشورهای عربی را!

پادشاه بحرین در دیدار با یک خاخام یهودی تصریح کرده، اسرائیل نه تنها قدرت دفاع از خود را دارد بلکه از کشورهای عربی نیز می‌تواند دفاع کند!



به گزارش ایسنا، «حمد بن عیسی آل خلیفه»، پادشاه بحرین در دیدار اخیرش با «مارک شنایر»، خاخام صهیونیست در منامه گفته: «گشودن کانال‌های دیپلماتیک میان برخی کشورهای عربی و اسرائیل مطرح است. اسرائیل نه تنها قدرت دفاع از خود را دارد بلکه از کشورهای عربی نیز می‌تواند دفاع کند!» این خاخام یهودی به نقل از پادشاه بحرین اعلام کرده «اقدامی که علیه حزب‌الله لبنان صورت گرفت باید در اتحادیه عرب نیز تکرار شود و تا حد امکان باید در جهان عرب با این حزب مقابله شود.» اخیرا شورای همکاری خلیج فارس در اقدامی کینه‌توزانه حزب‌الله لبنان را یک گروه «تروریستی» خواند.
«شنایر» این را هم گفت که «باید از دشمنی مشترک کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و اسرائیل در قبال حزب‌الله و حامیانش به عنوان فرصتی برای تشکیل ائتلافی با این کشورها که قبلا دشمن اسرائیل بودند استفاده شود.» اخیرا روزنامه رای الیوم نیز با اشاره به نزدیکی رژیم صهیونیستی به کشورهای مرتجع عربی نوشته بود اگر روزی شنیدید نتانیاهو رئیس اتحادیه عرب شده تعجب نکنید.