kayhan.ir

کد خبر: ۶۹۶۰۱
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷

پیوستن مدیران پیشین خانه موسیقی به جمع محکوم‌کنندگان این نهاد(اخبار ادبی و هنری)

تعداد امضاءکنندگان بیانیه اهالی موسیقی در محکوم ساختن شکایت قضایی خانه موسیقی از یکی از منتقدانش، به ۶۲۶ نفر رسید. در بین اسامی نام حسین علیزاده، محمدسعید شریفیان و کامبیز روشن‌روان که همگی از مدیران عامل پیشین خانه موسیقی بوده‌اند، به چشم می‌خورد.



به گزارش فارس، در پی شکایت خانه موسیقی از دکتر ساسان فاطمی که چندی پیش به انتقاد از مسئولان خانه موسیقی پرداخته بود، جمعی از اهالی موسیقی کشور با انتشار بیانیه‏‌ای این اقدام را محکوم کردند. چهره‌هایی چون کیانی، علیزاده، طلایی، کلهر و بسیاری دیگر از چهره‌‌های آشنای موسیقی ایران متن این بیانیه را امضاء کرده‌اند. اما براساس روند ادامه‌دار امضاها که تا به امروز نیز ادامه دارد، بسیاری دیگر از موسیقیدانان سراسر کشور به این جمع پیوستند و هم اکنون تعداد امضاءکنندگان بیانیه اهالی موسیقی در محکوم ساختن شکایت قضایی خانه موسیقی از دکتر ساسان فاطمی به 626 نفر رسیده است.
در بخشی از این بیانیه آمده است: «مدیران خانه موسیقی به جای پاسخگویی به شبهاتی که درباره عملکردشان مطرح شده است، به شکل غیرمستقیم با توسل به تنظیم شکایت می‌کوشند منتقدین را تحت فشار بگذارند تا از پیگیری مطالبات قانونی خود منصرف شوند.»