kayhan.ir

کد خبر: ۶۹۵۳۹
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳

15 پروژه توسعه راه در البرز به بهره‌برداری رسید

15 پروژه توسعه راه و آسفالت با حضور داود کشاورزیان معاون وزیر و رئيس سازمان حمل ونقل جاده‌ای کشور در استان البرز به بهره‌برداری رسید.


مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان البرز گفت: بخشی از این پروژه‌ها در قالب 103 کیلومتر راه و با اعتباری بالغ بر 790 میلیارد ریال اجرا شده است.
افشین پیرنون از توسعه و آسفالت 24 کیلومتر باند شمالی بزرگراه تهران- کرج- قزوین در محدوده ورودی استان البرز تا عوارضی مهرشهر کرج به‌عنوان بخشی از این پروژه نام برد و افزود: آسفالت 30 کیلومتر از باند شمالی بزرگراه ماهدشت- اشتهارد از دیگر پروژه‌های اجرایی است.
وی اظهار کرد: همچنین روکش آسفالت و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در آزادراه کرج- قزوین به مسافت 30 کیلومتر اجرا شد.
پیرنون گفت: بهسازی 15 کیلومتر از محور کرج- چالوس در محدوده منطقه دیزین، روکش آسفالت حد فاصل جاده قدیم تا بزرگراه در شهرستان ساوجبلاغ، تکمیل گالری خرگوش دره از نقاط حادثه‌خیز جاده کرج- چالوس به طول یک هزار و 600 متر، اجرای یک قسمت از باند سبقت پیچ‌های آدران و خوزنکلا در قالب رفع نقطه حادثه‌خیز از دو خط به سه خط به مسافت یک هزار و 400 متر از دیگر پروژه‌های گشایشی در البرز است.
وی گفت: برای سال آینده توسعه و ایمن‌سازی آزادراه کرج- قزوین و جاده کرج- چالوس و طرح بهسازی 21 کیلومتر از محور دیزین به شمشک از برنامه‌‌های در دست اقدام است.
پیرنون افزود: فاز نخست طرح بهسازی محور دیزین با 100 میلیارد ریال سال آینده شروع می‌شود.