kayhan.ir

کد خبر: ۶۸۸۶۷
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰
سردار نقدی:

7 اسفند روز «نه» گفتن به استعمار انگلیس است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: روز 7 اسفند، روز نه گفتن به استعمار انگلیس است.


به گزارش فارس، برنامه نهضت روشنگری سپاه ناحیه مقاومت کربلا با حضور اعضای شورای حوزه‌های مقاومت و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین ناحیه، پیرامون موضوعات انتخابات و پروژه نفوذ دشمن با سخنرانی سردار نقدی در سالن شهید تهرانی مقدم سازمان پدافند غیرعامل برگزار شد.
نقدی با اشاره به هشدار امام خامنه‌ای نسبت به شرایط حساس کشور در این دوره از انتخابات گفت: انتخابات مجلس دهم، رقابتی متداول بین جناح‌ها و تفکرات نیست بلکه حادثه‌ای تاریخی در تعیین سرنوشت انقلاب اسلامی است. مقام معظم رهبری فرموده‌اند آمریکایی‌ها به این انتخابات چشم طمع دوخته‌اند.
وی با یادآوری شکست‌های پی‌درپی آمریکا برای مقابله و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهار داشت: آمریکا با تجهیز، پشتیبانی و هدایت گروه‌های قومی، گروه‌های تروریستی، کودتاهای مختلف به دنبال به آشوب کشیدن کشور و براندازی نظام بود که شکست خورد و پس از آن با هدایت و پشتیبانی صدام، 8 سال جنگ را به ملت ما تحمیل کرد. که این جنایت به شکست منتهی شد.
نقدی افزود: پس از جنگ، آمریکا با  تهاجم فرهنگی، جنگ رسانه‌ای و تحریم‌های اقتصادی و به انزوا کشیدن سیاسی در نظام جمهوری اسلامی اهداف خود را دنبال کرد که در همه عرصه‌ها نیز ناکام ماند.
وی ادامه داد: نتیجه اقدامات آمریکا راه اندازی فتنه اول در سال 78 و فتنه دوم در سال 88 بود که با هوشیاری مردم این فتنه نیز به ثمر نرسید.
وی با اشاره به اینکه دشمنی که تا امروز می‌خواست انقلاب را به زور سر نیزه از بین ببرد، امروز می‌خواهد از طریق قانونی این هدف را محقق کند، تاکید کرد: در این راستا آمریکا سازمان‌های مخوف اطلاعاتی خود را تبدیل به NGO‌های مختلفی با عناوین دفاع از حقوق کودکان، زنان، محیط زیست، آزادی بیان و ... کرده و با تغیییر باورها و فریب، سعی در تکمیل پروژه نفوذ و استعمار هرچه بیشتر ملت‌ها دارد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تحرکات رسانه‌های دولتی انگلیس در حمله به برخی کاندیداها و حمایت از برخی دیگر تاکید کرد: روز 7 اسفند، روز نه گفتن به استعمار انگلیس است.