kayhan.ir

کد خبر: ۶۶۸۷۰
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* آیا عصبانیت آقای رئیس‌جمهور در جلسه با استانداران ترس از تشکیل مجلس قوی است؟ البته مجلس قوی باعث خواهد شد دولت به خودش تکان بدهد ولی آیا دولت به دنبال تشکیل مجلس ضعیف و حلقه به گوش دولت است؟
5606---0938
* برخی مسئولین دولتی که برای مدعیان اصلاحات این همه سینه سپر می‌کنند آیا نمی‌دانند که رئیس‌جمهور آمریکای شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و نامشروع و غده سرطانی منطقه آنها را پیاده‌نظام خود تلقی می‌کنند؟! حقیقتا یک مسئول در نظام مقدس برآمده از خون شهیدان چه ارتباطی می‌تواند با این فتنه‌گران وطن‌فروش داشته باشد؟!
5248---0912
* آقای رئیس‌جمهور خط و نشان کشیده که بعد از امضای برجام به حساب منتقدین خواهد رسید. ای کاش ایشان همین مقدار قاطعیت برخورد را با بیگانگان در هنگام خلف وعده و نقض برجام داشته باشند.
6775---0912
* مرّ قانون می‌گوید همه می‌توانند رای بدهند ولی طبق همین قانون هر کس نمی‌تواند به عنوان نماینده وارد مجلس شود. پس شرایط نمایندگی و لزوم احراز این شرایط را برای چه گذاشته‌اند؟
8455---0912
* جناب آقای هاشمی هر از چندی از شما اظهارات عجیبی منتشر می‌شود که آخرین آن این است که گفته‌اید همه جناح‌ها به نظام وفادارند! آیا جناحی که در مجلس ششم تحصن کرد به نظام وفادار بود؟ آیا جناحی که فتنه 88 را به‌پا کرد و این همه خسارت به نظام وارد کرد و به نیابت از دشمن به ایفای نقش پرداخت به نظام وفادار بود؟!
طباطبایی- قم
* آقای هاشمی به خاطر رد صلاحیت چند نفر فتنه‌گر فاسد طوری اظهار نظر می‌کند که انگاری این چند نفر رد صلاحیت شده نماینده 10 میلیون نفر بوده‌اند! به ایشان عرض می‌کنم آیا این بیش از چهار هزار نفر تایید صلاحیت شده نمی‌توانند نماینده همه گروه‌ها باشند- علی‌رغم اینکه از تمام طیف‌های فکری جامعه هستند.
محمود شهرابی
* روزنامه آفتاب یزد از روزنامه‌های مدافع سرسخت دولت هم اعتراف کرده مردم از اجرایی شدن برجام خوشحال نشدند و جشن نگرفتند. یعنی این آش به حدی شور شده که صدای آشپز را هم درآورده است!
8902---0914
* پیشنهاد می‌کنم بنرهایی از اسارت یانکی‌ها به دست توانمند پاسداران نیروی دریائی سپاه در مراکز و میادین اصلی شهرها نصب شود.
9772---0919
 * انتظار می‌رفت آقای رئيس‌جمهور از دریادلان حافظ مرزهای آبی جنوب کشورمان که به موقع در مقابل تجاوز تفنگداران آمریکایی واکنش نشان دادند قدردانی می‌کرد ولی دریغ از یک تشکر خشک و خالی.
9745---0913
* خدا وکیلی اگر دولت فعلی می‌خواست تفنگداران متجاوز آمریکایی را از مرزهای آبی کشورمان خارج بکند چه امتیازهایی باید می‌بخشید تا بعد از مدتی در این کار موفق آیا بشود یا نشود! پس خدا را شکر که سپاهیان جان بر کف بدون کوچک‌ترین امتیازی یانکی‌ها را بیرون انداختند.
7376---0912
* هم شهید داد‌ه‌ام و هم فرزندم بیکار است. دولت به جای گره‌گشایی از مشکلاتی مثل بی‌کاری و... با آب و تاب صحبت از خرید انبوه هواپیمای ایرباس کرده است. بنویسید گرفتاری مردم چیز دیگری غیر از دغدغه‌های عجیب دولت است.
رضایی
* به آقای رئیس‌جمهور عرض می‌کنیم اگر به قول ایشان دست و پای اقتصاد کشور به غل و زنجیر بسته شده به دلیل نگاه به خارج است. اگر دولت سیاست اقتصادی درست داشته باشد و بر اقتصاد مقاومتی عمل نماید تحریم‌های دشمنان تاثیری نخواهد داشت.
6590---0916
* وقتی وزیر نفت کشور مرتب به دنبال خارجی‌ها افتاده به معنای این است که به ظرفیت و توانمندی‌های داخل کشور اعتقاد ندارد. اجازه بدهند مردان ساخته شده برای شرایط سخت به میدان بیایند و موانع را از سر راه بردارند.
7703---0914
* اگر حاصل رفت و آمدهای دولت با کشورهای غربی واردات کالاهای مصرفی به کشور باشد از الان بدانیم که ضرر زیادی کرده‌ایم. هیچ کشوری با واردات پیشرفت نکرده که کشور ما دومی‌اش باشد.
نادری
* حضور بی‌ثمر هیئت‌های تجاری و شبه‌تجاری متعدد و نشست‌های مختلف با اعضای دولت و اظهار بازگشایی هزار ال‌سی در روز تعطیلی بانک‌های خارجی، نشانه ذوق‌‌زدگی بیش از اندازه برخی دولتی‌ها بود لازم است به دور از این همه ذوق‌زدگی و بی‌صداقتی با مردم و توجه مطلق به بهره‌برداری در انتخابات پیش‌رو، چارچوب و حدود و ثغور این نشست‌ها مشخص و از هر سخن به دور از واقع که عبور از خطوط قرمز نظام می‌باشد، همچون مذاکره با شیطان بزرگ جلوگیری کرد. امید است در این خصوص رگ گردن کسی برآمدگی پیدا نکند و برچسب مارکسیستی نزند!
محمودی
* آقای رئیس‌جمهور با عنوان کردن ضرورت استفاده از امثال زیادبن ابیه‌ها در مدیریت کشور لو دادند که از دید ایشان داشتن صلاحیت اخلاقی و شرعی در بکارگیری مدیران در اداره کشور موضوعیت ندارد. چون منظور ایشان شخصیت منفی زیادبن ابیه یعنی شخصیت دوران پس از امیر‌المومنین(ع) بود که وی حجربن‌ عدی را به شهادت رساند، نه موقعی که هنوز تخلفی نکرده بود.
2145---0912
* وزارت اقتصاد قرار است دستگاه‌هایی به نام «صندوق مکانیزه» برای ثبت ورود و خروج کالاها در واحدهای صنفی کار بگذارد تا با محاسبه سود و زیان کسبه و بر اساس درآمدها اقدام به گرفتن مالیات نماید. در این خصوص سوالاتی مطرح است که انتظار می‌رود مسئولین امر پاسخ دهند:  1- اگر دستگاه‌ها را کار گذاشتند و صحت اظهارات کسبه مشخص شد آیا بر همان اساس اقدام به گرفتن مالیات می‌کنند؟ 2- اگر محرز شد که سال‌های قبل مالیات بیشتر گرفته شده آیا به کسبه عودت داده می‌شود؟ 3- آیا این دستگاه‌ها در شرکت‌های بزرگ منسوبان برخی از افراد ویژه هم نصب می‌شود؟
احمدزاده
* شعبه بانک ملی ایران در شهرک خانه اصفهان با مساحت بسیار کم در طبقه زیرزمین واقع شده و ساختمان فاقد پنجره رو به بیرون است و کار مراجعین در فضای تاریک و بسته انجام می‌گیرد. چرا برای رعایت حال مشتریان بانک مکان بهتری را در نظر نمی‌گیرند؟
2143---0913
* چه امیدی به دولت تدبیر می‌توان داشت وقتی که در شهرستان تازه تاسیس باخزر واقع در خراسان رضوی 259 دختر دانش‌آموز منطقه به دلیل تجمیع مدارس روستایی و عدم خدمات‌دهی مجبور به ترک تحصیل شده‌اند.
3820---0915
* اداره بازنشستگی آموزش و پرورش تهران به جای پرداخت وام به اعضای صندوق امام جواد(ع) این اداره، موجودی صندوق را در بانک صادرات سپرده‌گذاری نموده و اعضایی که نیاز به وام دارند باید مدت‌ها منتظر بمانند و به جای وام قرض‌الحسنه، وام با سود 28 درصد دریافت کنند. از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.
یک فرهنگی بازنشسته تهران
* بانک صادرات شعبه میاندرود سورک ساری یارانه واریز شده در هر ماه را بابت قسط وام دریافتی برداشت می‌کند. بنده تعجب می‌کنم با این سخت‌گیری بانک‌ها بدهکاران میلیاردی چگونه به وجود آمده‌اند؟ معلوم می‌شود حساب و کتاب بانک‌ها فقط در مورد ما قشر ضعیف و حقوق‌بگیر دقیق است.
5281---0911
* نصب گسترده آگهی‌های تبلیغاتی حاوی استفاده ابزاری از زن در نقاط مختلف شهر چهره عمومی جامعه شهری را خراب کرده است. کرامت و عزت بانوان ما را دارند به کجا می‌برند؟
6216---0912
* جذبه‌های زنانه و زن ابزاری در آگهی‌ها و سریال‌های صدا و سیما مغایر با امر به معروف در نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشد. انتظار می‌رود رئیس محترم صدا و سیما و شورای نظارت بر این سازمان عنایت بیشتری داشته باشند.
عبدی