kayhan.ir

کد خبر: ۶۳۷۵۶
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱

آغاز دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر والیبال

هفته نخست دور برگشت لیگ برتر والیبال امروز آغاز می‌شود و در مهم‌ترین دیدار هفته بانک سرمایه مقابل شهرداری ارومیه به میدان می‌رود.


دور برگشت بیست و نهمین دوره لیگ برتر والیبال ایران از امروز با شش دیدار در شهرهای بندرعباس، تهران (دو دیدار)، ورامین، مشهد و زاهدان پیگیری می‌شود. در مهمترین بازی هفته تیم‌های قدرتمند بانک سرمایه و شهرداری ارومیه برابر هم به میدان می‌روند. این مسابقه حساس در شرایطی برگزار می‌شود که بانک سرمایه در خانه‌اش به دنبال انتقام بازی دور رفت است. دیدار دور رفت این دو تیم حاشیه‌هایی را در شهر ارومیه به همراه داشت و دلخوری برخی ستارگان بانک سرمایه نظیر شهرام محمودی را به وجود آورد.حالا شهرداری ارومیه که نمی‌خواهد در کورس صدرنشینی از پیکان و بانک سرمایه عقب بیفتد به دنبال پیروزی و هر سه امتیاز این دیدار است. برنامه کامل بازی‌های هفته نخست دور برگشت لیگ برتر به این شرح است:
*سایپا تهران – شهرداری تبریز *بانک سرمایه – شهرداری ارومیه *آلومینیوم المهدی هرمزگان – پیکان تهران *متین و صالحین ورامین – آرمان ورزشی اردکان *ثامن الحجج خراسان – بازرگانی جواهری گنبد *گوهر کویر زاهدان – کاله مازندران.