kayhan.ir

کد خبر: ۶۰۳۴۲
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰

موج گسترده فرار تکفیری‌ها حتی با اسب و الاغ!

عناصر تروریستی داعش برای فرار از مقابل حملات هوایی سوریه و روسیه و پیشروی نیروی زمینی سوریه، به اسب و الاغ متوسل شدند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، «دیلی استار» اعلام کرده، حملات جنگنده‌های روسیه و سوریه در سوریه به اندازه‌ای شدید است که بسیاری از تروریست‌های تکفیری مجبور به ترک مواضع خود شده‌اند، و عناصر این گروه از هر وسیله‌ای برای فرار و جا به جایی استفاده می‌کنند.
براساس این گزارش، پس از نابودی بسیاری از وسایل نقلیه تروریست‌ها به وسیله سوخوهای روسی، تروریست‌ها دست به دامان اسب و الاغ شده‌اند، تا جان خود را نجات دهند.
«ویکتور بوندارف» فرمانده نیروی هوایی روسیه در این خصوص اعلام کرد: «گروه تروریستی داعش، اجتماعی از ارا‌ذل و اوباش است. عناصر این گروه پس از هر حمله، از خودرو، موتورسیکلت، دوچرخه و حتی الاغ و اسب برای تغییر مواضع خود استفاده می‌کنند.»
وی در ادامه افزود: «در حال حاضر که عناصر داعش مواضع و پناهگاه‌های خود را ترک کرده‌اند، نابودی آنها برای ارتش سوریه آسان‌تر شده است.»
روسیه از حدود یک ماه پیش با حمایت های ایران، سوریه و حزب‌الله حملات هوایی خود را در سوریه آغاز کرده است. این حملات وحشت تروریست‌های داعش و حامیان منطقه این گروه تروریستی را در پی داشته است. پیش از این نیز رسانه‌ها خبر داده بودند که تروریست‌های تکفیری داعش از قاطر برای عملیات انتحاری استفاده می‌کنند. این خبرها نشان می‌دهد که عناصر داعش مثل قبل حاضر نیستند دست به عملیات انتحاری بزنند و جان خود را به خطر بیندازند.