kayhan.ir

کد خبر: ۵۸۷۷
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۰

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* برخی می‌گویند اگر فتنه‌گران توبه کنند ملت از آنها می‌گذرد در حالی که توبه گرگ مرگ است. ملت چطور می‌تواند از کسانی که موجب اهانت به ساحت مقدس امام حسین(ع) و ولایت‌فقیه و پاره کردن عکس حضرت امام و شهید شدن تعدادی از جوانان در خیابان‌های تهران شدند بگذرد؟ اینان باید محاکمه شوند، چون مفسدفی‌الارض هستند.
یک دبیر بازنشسته
* مدعیان اعتدال و تدبیر و امید پس از بی‌تدبیری که در توزیع سبد کالا صورت گرفت و مردم را به زحمت انداخت به یکباره در تریبون‌ها و روزنامه‌های مختلف به توهین به مردم پرداختند که مردم ما فرهنگ اخذ کالا از دولت را ندارند و حتی اگر جارو هم بدهند صف می‌بندند! از دولت می‌خواهم بپرسم آیا شما هم به این حرفها اعتقاد دارید؟ پس به چه قیمتی مردم را در سرمای زمستان روانه صف‌ها کردید و به آنها برای یک شانه تخم‌مرغ و دو قالب پنیر اهانت کردید؟!
عباسی
* آقای رئيس جمهور در سخنرانی روز 22بهمن به مردم گفتند گذشته‌ها را باید فراموش بکنیم. به ایشان عرض می‌کنیم اقدام در جهت براندازی نظام توسط یک عده چیزی نیست که ایشان و یا هر فرد دیگری بتواند آن را نادیده بگیرد. وقتی شعار قانونگرایی می‌دهیم اجازه بدهیم همه امور از مسیر قانونی خود بگذرد و قانون در مورد تمام اشخاص به اجرا دربیاید. درخواست «تبعیض‌های ناروا» نقض صریح قانون اساسی است.
کردبچه پدر دو شهید
* وقتی آژانس با بررسی‌های دقیق و طولانی به این نتیجه قطعی رسیده است که روند برنامه‌های هسته‌ای ایران عاری از هر نوع انحراف و تخلف است و آقای روحانی در جایگاه ریاست جمهوری اسلامی ایران بی‌پرده باز هم اعلام می‌کند درهای ایران برای هر نوع بازرسی باز است آیا ادعا و اتهام کذب آمریکا  و بلوف  تهدید علیه کشورمان ، نشان‌دهنده این واقعیت نیست که تاکنون تمام ادعاهای آمریکا درباره برنامه هسته‌ای ایران فقط بهانه‌ای برای مقابله با انقلاب بوده است؟
سلیمان بلغار
* آمریکا با ما بر سر مسئله هسته‌ای مشکل ندارد با اصل وجودی ما که مسلمان و اکثریت پیرو اهل بیت(ع) هستیم مشکل دارد. در صورت حل مسئله هسته‌ای چیزهای دیگری را بهانه خواهند کرد همچنان که از هم‌اکنون بیان می‌کنند از جمله حقوق‌بشر، دست کشیدن از حمایت مقاومت و حزب‌ا...، موشک‌های بالستیک و...
7293---0916
* به آمریکا می‌گویم گزینه روی میز شما را 35 سال است گرد و غبار و موریانه از بین برده دستمالی روی میز بکشید و بقیه گزینه را بریزید در سطل زباله و در خاطرات خود بنویسید چگونه ایران هیمنه آمریکا را فرو ریخت و آن کتاب را به تمام دنیا بفرستید تا در کتابخانه‌ها از آن بهره ببرند.
مجید قریشوندی از اهواز
* وقتی رهبر معظم انقلاب ‌می‌فرمایند ما در زمینه نقض حقوق‌بشر در غرب مدعی هستیم مسئولین وزارت امور خارجه باید بلافاصله ورود پیدا کنند و موارد نقض حقوق‌بشر توسط آمریکایی‌ها را فهرست کرده و از طریق مجامع حقوقی در جریان پیگیری و بررسی قرار بدهند.
5240---0911
* از اول انقلاب تا الان آمریکایی‌ها گزینه‌های زیادی را روی میز آورده‌اند ولی ملت ایران این گزینه‌ها را یکی پس از دیگری بی‌اثر کرده است. یکی از این گزینه‌ها سرمایه‌گذاری آمریکا روی بنی‌صدر خائن بود ولی نتیجه چه شد. تکلیف گزینه‌های روی میز امروز آمریکا مثل مطرح کردن سران فتنه 88 نیز از قبل روشن است.
9005---0913
* دولت یازدهم به ویژه رئیس جمهور بارها وجود آرامش در کشور را مطرح کرده‌اند این سخن رئيس جمهور نشان می‌دهد در زمانی که اصلاح‌طلبان در رأس قدرت نیستند مخل آرامش کشورند! پس باید در حاکمیت باشند تا برای مردم مزاحمت ایجاد نکنند! عجب دلیل قانع‌کننده‌ای!
9705---0912
* تا دیروز فائزه هاشمی در زندان بود و سردسته فتنه‌گران و در خیابان ها اغتشاش به پا کرد و امروز رئيس انجمن دفاع از آزادی مطبوعات شده است واقعاً در این دنیای سیاست چه می‌گذرد؟
0335---0933
* معتقدم درخشش خانم مریلا زارعی در فیلم شیار 143 حکایت از عنایت ویژه شهدا در زندگی ما دارد. بنده که اندکی جانبازی دارم و در دوران دفاع مقدس مدتی در جبهه‌های جزایر مجنون و شلمچه حضور داشته‌ام حاضرم اگر اجر و پاداشی در نزد خدا داشته باشم آن را با این خانم هنرمند تقسیم کنم.
1382---0915
* برخی روزنامه‌های اصلاح‌طلبان که به بدنامی و خائن بودن مشهورند چطور هر روز از سیمای جمهوری اسلامی بازخوانی می‌شوند مثل ... که نامش یادآور حوادث تلخ سال‌های گذشته است.
8313---0919
پاسخ مؤسسه راهگشا بنیاد تعاون ناجا
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه کیهان مورخ 92/11/9 صفحه 6 در قسمت کیهان و خوانندگان مبنی بر اینکه افسر آزمون از مردم پول بابت بنزین دریافت می‌کرد به آگاهی می‌رساند: «به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی مراتب توسط تیم‌های نظارتی نامحسوس و محسوس و بصورت میدانی و عملیاتی مورد پیگیری ویژه واقع شد که با بررسی‌های تخصصی بعمل آمده و نظرسنجی‌های انجام شده، صحت گزارش تأیید نشد. لیکن هر یک از شهروندان محترم اعتراضی در این باب دارند گزارش خود را به ستاد مؤسسه راهگشا به نشانی: تهران- شهرک ژاندارمری- بلوار جانبازان- نبش خیابان گلبرگ ساختمان 333 طبقه دوم واحد حقوقی مدیریت بازرسی و امور حقوقی یا سامانه پیام کوتاه 110103757 و یا صندوق صوتی 48010000 ارسال تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.»