kayhan.ir

کد خبر: ۵۷۲۳۷
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸

خواندنی از ورزش


* با حکم مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش سیدمحمد حسین سنایی به عنوان سرمربی تیم ملی اسکواش بزرگسالان ایران انتخاب شد.
* آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) درخواست آژانس‌های ضد دوپینگ ایالات متحده و بریتانیا مبنی بر گنجاندن داروهای تیروئید در لیست ممنوعه را رد کرد و مصرف این داروها برای قهرمانان را بلامانع اعلام کرد. وادا طی بیانیه‌ای با اشاره به آیین‌نامه اصلاحی خود و البته انتشار لیست ممنوعه 2016 اعلام کرد که داروهای تیروئید در این لیست ممنوعه وجود ندارد، آیین‌نامه‌ای که از ابتدای سال 2016 لازم‌الاجرا خواهد شد و از جمله در المپیک 2016 ریو نیز اجرا می‌شود.
* در ادامه ششمین دوره رقابت‌های ارتش‌های جهان (سیزم)، صبح دیروز تیم والیبال نیروهای مسلح ایران برابر قطر قرار گرفت که شاگردان فرهاد نفرزاده در رقابتی سخت و نزدیک توانستند تیم پر مهره قطر که متشکل از یازده بازیکن خارجی بود را با نتیجه سه بر یک شکست دهند.در این مسابقه ایران در ست‌های اول، دوم و چهارم با نتایج 34 بر 32، 26 بر 24 و 25 بر 21 قطر را شکست داد و در ست سوم با نتیجه 25 بر 19 مغلوب شد. تیم والیبال نیروهای مسلح ایران که در گروه A با تیم‌های کره جنوبی، کانادا، قطر و عمان همگروه است، روزیکشنبه در اولین بازی برابر عمان به برتری رسیده بود.