kayhan.ir

کد خبر: ۵۶۱۸۴
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰
از سوی پلیس راهور اعلام شد

محدودیت‌های ترافیکی روزهای ابتدایی مهر

محدودیت‌های ترافیکی روزهای ابتدایی مهر از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا تشریح شد.


بر اساس گزارش پلیس راهور ناجا، تردد موتورسیکلت که از ساعت 12 ظهر دوشنبه گذشته آغاز شده تا ساعت 24 روز جمعه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.
در محور کرج- چالوس، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی یک بامداد روز بعد از روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه از میدان امیرکبیرکرج تا دهانه شمالی تونل کندوان در استان البرز به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع می‌باشد. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه الی ساعت 2 بامداد روز شنبه نیز از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 و 30 دقیقه روز جمعه الی 2 بامداد روز شنبه از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.
در محور هراز تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه الی ساعت 2 بامداد روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 15روز جمعه الی ساعت 2 بامداد روز شنبه و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد کلیه وسایل نقلیه از آب اسک به رودهن(محدوده مشاء)  بصورت یکطرفه می‌باشد. همچنین تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع می‌باشد.
در محور فیروزکوه، تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع می‌باشد. تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی نیز از ساعت 6 الی 24 روز جمعه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع می‌باشد.
در محورهای بروجن – لردگان – ایذه ، لردگان - یاسوج و بالعکس، تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 روز های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ممنوع می‌باشد.
در محور گلوگاه- گرگان – جنگل گلستان  و بالعکس، تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ممنوع می‌باشد.
در محور بجنورد – جنگل گلستان و بالعکس، تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ممنوع می‌باشد.
در محور اردبیل – آستارا، اردبیل - سرچم و بالعکس، تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت6 الی 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ممنوع می‌باشد.
در محورهای  قدیم قزوین - رشت، آزادراه کرج – قزوین و قزوین - زنجان و بالعکس، تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ممنوع می‌باشد.
در محورهای سلفچگان – قم،  قدیم تهران – قم و بالعکس، تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 الی24 روز جمعه ممنوع می‌باشد. همچنین کلیه وسایل نقلیه سنگین باربری (تریلی، کامیون و کامیونت) به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی که از استان‌های جنوبی کشور به سمت تهران در حرکت هستند می‌بایست از مسیر سه راهی نطنز – مورچه خورت – دلیجان – سلفچگان – ساوه به عنوان مسیر جایگزین استفاده نمایند.
در محورهای یزد – طبس ، یزد – اصفهان، بیرجند – قائن، خور - طبس و بالعکس، تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ممنوع می‌باشد.
در محور هفتگل – ایذه –  دهدز- شهرکرد و بالعکس، تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ممنوع می‌باشد.
در محور بادرود – کاشان - قم و بالعکس، تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی مجهز به GPS از ساعت 6 الی 24  روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ممنوع می‌باشد.
در محورهای قدیم ساوه – همدان و ساوه – بویین زهرا، تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ممنوع می‌باشد.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرده با شماره تلفن 120و 88255555 (ده خط) به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امداد‌رسانی احتمالی به هموطنان کشورمان می‌باشد.
همچنین  در سایت  www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.