kayhan.ir

کد خبر: ۵۴۱۰۰
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲
بازگشت خبرنگار مجروح صدا و سیما به میهن

حسینی: تنها وصیت من این است رهبر را تنها نگذارید

سید محمدحسن حسینی خبرنگار مجروح‌شده صدا و سیما در سوریه پس از ورود به فرودگاه امام خمینی گفت: ما سرباز رسانه‌ هستیم و شما عزیزان فرماندهان ما هستید و ما افتخار می‌کنیم که چنین فرماندهانی را داریم، تنها وصیت من آن است که رهبری را هیچ‌گاه تنها نگذارید.


به گزارش تسنیم، یکشنبه شب سید محمدحسن حسینی خبرنگار مجروح شده صدا و سیما در سوریه با استقبال خبرنگاران رسانه‌های جمعی، به‌ویژه خبرنگاران صدا و سیما و اعضای خانواده‌اش وارد تهران شده و پس از معاینه پزشکان به بیمارستان فارابی انتقال پیدا کرد.
سید محمدحسن حسینی پس از ورود به فرودگاه امام خمینی(ره) در جمع دوستان خود گفت: از خدا می‌خواهم که به ما این توفیق را بدهد که پیرو رهبری باشیم. وقتی که به سوریه می‌رفتم وصیت کردم و اکنون هم وصیت من به ملت شریف ایران و جوان‌های ایران و به همه یک چیز است که همه پیرو رهبری باشند، همان‌طوری که امام گفت تا زمانی که پشتیبان ولایت فقیه باشید به مملکت آسیبی نمی‌رسد.
وی افزود: رهبر ما نماد اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی است. ایشان نماد وحدت و همبستگی و پایداری این امت و ملت است. مهم این است که همه پیرو رهبری باشیم و برای سلامتی رهبرمان دعا کنیم. ما سرباز کوچکی در این راه هستیم و مقتدای ما شهدا و امام شهدا هستند. در راه اعتلای کلمه الله و انقلاب اسلامی و حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران هرآنچه بدهیم، کم داده‌ایم.
حسینی خطاب به گزارشگران و همکاران خود که به استقبال وی آمده بودند، گفت: ما سرباز رسانه‌ هستیم و شما عزیزان فرماندهان ما هستید و ما افتخار می‌کنیم که چنین فرماندهانی را داریم. تنها وصیت من آن است که رهبری را هیچ‌گاه تنها نگذاریم و  از تمامی عزیزان و پدر و مادر می‌خواهم که مرا دعا کنند که تا آخر این راه را ادامه بدهم. ان‌شاء‌الله تا آخرین لحظه و نفس خدمتگزار این مملکت و این نظام مقدس باشیم. خدا به ما توفیق داده است که خدمتگزار این مملکت باشیم و از خدا می‌خواهیم که به ما کمک کند تا آخرین لحظه در این راه باشیم تا شرمنده شهدا نشویم و وقتی که می‌گوییم لبیک یا حسین و لبیک یا زینب از روی واقعیت این حرف‌ها را بزنیم.