kayhan.ir

کد خبر: ۵۱۱۲۷
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳

تحرکات موشکی مقاومت وزیر اسرائیلی را فراری داد

وحشت از موشک‌های مقاومت، وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی را مجبور به لغو بازدید و فرار از محل کرد.


«یوآوگالانت» وزیر شهرک‌سازی و فرمانده سابق منطقه جنوبی ارتش صهیونیستی که برای بازدید از چند شهرک صهیونیست‌نشین به مناطق اطراف نوار غزه سفر کرده بود، پس از دریافت اخباری مبنی بر «احتمال» شلیک موشک‌های مقاومت از سوی غزه بازدید خود را قطع و پا به فرار گذاشت.
به گزارش خبرگزاری قدس به نقل از کانال 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی این نخستین بار نیست که مقامات اسرائیلی بازدید خود از مناطق مجاور نوار غزه را لغو و منطقه را ترک می‌کنند.ترس و نگرانی مقامات صهیونیستی از موشک‌های مقاومت پس از انتشار تصاویر ویدئویی از جنگ 51 روزه غزه که نشان می‌دهد رزمندگان مقاومت چگونه ابزارهای جنگی این رژیم را به تصرف خود درمی‌آورند و شهرک ها در تیررس موشک‌های آنان قرار دارد، افزایش یافته است به نحوی که جرأت نزدیک شدن به مناطق مجاور غزه را ندارند. از سوی دیگر یک کارشناس مسائل فناوری رژیم صهیونیستی اذعان کرد که سامانه گنبد آهنین اسرائیل دروغی بزرگ است و کارایی لازم برای هدف‌گیری موشک‌های مقاومت را ندارد. خبر دیگر اینکه، پس از یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی و توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) در این مسجد حماس برای برگزاری نظاهرات گسترده در غزه و کرانه باختری با عنوان «جمعه خشم» فراخوان داد.
حماس تاکید کرد که فعالیت‌های «جمعه خشم» پس از نماز جمعه این هفته (فردا) در تمامی شهرهای کرانه باختری، قدس اشغالی و غزه آغاز خواهد شد.