kayhan.ir

کد خبر: ۴۹۴۱۵
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹

هاآرتص: ما در اسرائيل از سایه خود هم می‌ترسیم

روزنامه صهیونیستی‌ هاآرتص طی گزارشی از اوضاع حاکم بر سرزمین‌های اشغالی و وحشت عجیب صهیونیست‌ها از «توهمات عجیبشان» پرده برداشت و با کنایه نوشت: «اسرائیلی‌ها وقتی یک حشره را در آسمان می‌بینند فکر می‌کنند فیل است!»



 به گزارش فارس، روزنامه صهیونیستی‌ هاآرتص در یادداشتی به قلم «کوبی نیف» تحلیلگر صهیونیست ادعاهای رهبران رژیم صهیونیستی درباره اینکه این رژیم به واسطه نوار غزه و برنامه هسته‌ای ایران در خطر است را به سخره گرفت.
در این یادداشت آمده است: «اگر اسرائیلی ها کمی از خودشان شناخت داشته باشند و در آینه نگاه کنند می‌توانند بفهمند که از جانب دیگران در خطر نیستند بلکه خودشان خطر هستند.
در این یادداشت درباره کشتی آزادی که اخیرا از سوی کماندوهای اسرائیلی متوقف شده آمده است: «خطر کشتی آزادی چه بود؟ کسانی که این کشتی را به غزه راه ندادند با چه انگیزه‌ای این اقدام را انجام دادند؟ ما آن‌قدر از اهرم زور و فشار استفاده کرده‌ایم که بی‌مغز شده‌ایم و فقط راه استفاده از زور را می‌دانیم.»
به نوشته ها‌آرتص اسرائیلی‌ها یک حشره را می‌بینند اما فکر می‌کنند فیل است و به سمت آن شلیک می‌کنند، یک گربه صدا می‌دهد فکر می‌کنند دسته‌ای از گرگ‌های وحشی حمله کرده‌اند و خود را برای تخریب هزاران منزل و قتل صدها کودک وارد عمل می‌کنند.
تحلیلگر صهیونیست در این روزنامه خاطرنشان کرد: «نوار غزه برای ما تهدیدی نیست بلکه تهدید همان محاصره‌ای است که بر آن تحمیل کرده‌ایم. در واقع محاصره نه تنها مانع شلیک موشک و جنگ نمی‌شود بلکه عامل این حملات خود این محاصره است.»