kayhan.ir

کد خبر: ۴۸۷۲۸
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵

آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر

*مهدی رحمتی دروازه‌بان فصل قبل پیکان و گلر سابق تیم ملی دیروز با حضور در باشگاه استقلال قرارداد خود را با این تیم به امضا رساند.او عصر دیروز در تمرین استقلال شرکت کرد.


*محمدرضا اخباری دروازه‌بان ملی‌پوش فصل گذشته سایپا، برای پیوستن به تراکتورسازی با مسئولان این باشگاه مذاکره کرد. او در صورت توافق به عنوان بازیکن سرباز در تبریز بازی می‌کند.
*رئیس هیئت فو‌تبا‌ل انزلی درباره تعیین مالکیت ملوان گفت: در حال‌ حاضر پیگیر استعلام بحث مالی متقاضیان ملوان هستیم و احتمالا بعد از این کار در روزهای سه‌شنبه یا چهارشنبه وضعیت مالک ملوان مشخص می‌شود.
*غلامرضا عنایتی مهاجم استقلال پس از جلسه با پرویز مظلومی گفت: جلسه‌ 10 دقیقه‌ای با مظلومی داشتم و در نهایت شرایط به گونه‌ای شد که فصل بعد در خدمت استقلال نباشم. فوتبال همین است و بعضی اوقات در تفکرات یک مربی قرار نداری. من در تفکرات مظلومی نبودم و از استقلال جدا شدم.
*تیم فوتبال استقلال خوزستان برای فصل جدید با سه بازیکن قرارداد بست. فرشاد سالاروند از مس رفسنجان و حسن بیت‌​سعید و فرشاد جان​فزا از فولادنوین خوزستان برای مدت دو فصل با این تیم قرارداد بستند.
* میلاد فخرالدینی که روز یکشنبه اعلام کرد قصد جدا شدن از آبی پوشان پایتخت را دارد بعد از جلسه با مدیران باشگاه استقلال اظهار کرد: بعد از جلسه و بیان مشکلاتم به توافق رسیدم که فصل آینده هم در این تیم باشم.
*وکیل مهدی طارمی درباره آخرین مذاکراتش با باشگاه پرسپولیس برای حضور این بازیکن در جمع سرخپوشان گفت: ما به باشگاه اعلام کردیم با شرایط باشگاه طارمی نمی‌تواند در این تیم بماند و پیشنهادات خارجی‌اش را بررسی خواهد کرد. من فکر می‌کنم احتمال ماندن طارمی در پرسپولیس یک درصد است.
* مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت:یک شنبه شب با جواد نکونام صحبت کردم اما تا مسئله‌ای قطعی نشود آن را اعلام نمی‌کنم.سرمربی سایپا در مورد حضور سیدجلال حسینی و محمد قاضی در لیست بازیکنان مورد نظرش گفت: با سید جلال حسینی صحبتی نکردم اما محمد قاضی را می‌خواهم. او باید از نظر مالی شرایط سایپا را در نظر بگیرد.
* تونی اولیویرا مربی محبوب تراکتور هنوز برای ادامه همکاری با قرمزپوشان به توافق نرسیده است.
* رحمان احمدی که در چند هفته گذشته وضعیت مبهمی برای ماندن یا جدایی از سپاهان داشت و حتی شایعه جدایی او از این تیم هم مطرح بود بعد از مذاکراتی که با سپاهانی‌ها داشت در نهایت با آنها به توافقات کلی رسید تا فصل بعد هم در اصفهان فوتبالش را ادامه دهد.
* ابراهیم صادقی، کاپیتان تیم فوتبال بزرگسالان سایپا ظهر دیروز با ثبت قرارداد رسمی خود، بار دیگر قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد.صادقی که از رده سنی امید در ترکیب تیم‌های فوتبال سایپا حضور داشته است، با ثبت این قرارداد برای شانزدهمین سال متوالی در جمع نارنجی‌پوشان حضور خواهد داشت.همچنین حامد شیری، هافبک دفاعی فصل گذشته سایپا که در لیگ چهاردهم شش گل از روی نقطه پنالتی برای تیمش به ثمر رسانده بود،‌ با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قرارداد خود را تمدید کرد.
* محمد ایرانپوریان مدافع تراکتورسازی که از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال پیشنهاد داشت بعد از جلسه‌ای که با مدیران این تیم داشت تصمیم گرفت تا برای یک فصل دیگر در تراکتور بماند.
* نظری جویباری مسئول نقل و انتقالات استقلال درباره وضعیت جاسم کرار گفت: کرار یکسری درخواست‌های کتبی به ما داده است و ما امروز(دیروز) رسما به او اعلام می‌کنیم که یک مبلغی به ما بدهد تا رضایتنامه‌اش را صادر کنیم و هر جا که دلش می‌خواهد برود.