kayhan.ir

کد خبر: ۴۸۶۹۱
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس خبر داد

هلاکت شرور مسلح در شیراز در درگیری با مأموران

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: شرور مسلحی که با اقدامات خود موجب ایجاد ناامنی در شیراز شده بود، در درگیری مسلحانه با مأموران کشته شد.


به گزارش ایرنا سرتیپ دوم احمد علی گودرزی اظهار داشت: مرجع قضایی پرونده درگیری مسلحانه یک فرد را به نیروی انتظامی ارجاع داد که موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی استان فارس قرار گرفت.
وی ادامه داد: مأموران مخفیگاه این فرد را در یکی از شهرک‌های اطراف شیراز شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند که این فرد شرور قصد فرار داشت.
مأموران برای دستگیری او دستور ایست دادند اما فرد شرور بدون توجه به این فرمان اقدام به تیراندازی کرد که در نهایت، مأموران شرور را به هلاکت رساندند.
فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه این فرد شرور یک قبضه کلت کمری، یک تیغه خشاب به همراه دو فشنگ، مقداری مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه، یک عدد خودکار دوربین‌دار جاسوسی، سه قبضه سلاح سرد و سه دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.
گودرزی گفت: در سوابق این فرد شرور اقدامات مجرمانه‌ای همچون مشارکت در خرید و فروش و نگهداری سلاح غیر مجاز، خرید و فروش مواد مخدر، قدرت نمایی با سلاح سرد و گرم و مشارکت در یک فقره قتل وجود دارد.