kayhan.ir

کد خبر: ۴۸۲۳۴
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
مجید مشیری:

مدیران خانه سینما به جای تغییر پست به فکر حل مشکلات هم باشند(اخبار ادبی و هنری)

یک بازیگر سینما گفت: متولیان خانه سینما باید فکری به حال اوضاع بد سینما کنند و به جای تغییر مقام و پست‌ها شرایط و امکانات را برای سینماگران فراهم کنند.


مجید مشیری بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص بیکاری سینماگران گفت: زد و بندها در سینما باعث شده که بیشتر کارهای فیلمسازی دست عده‌ای خاص باشد و بازیگران توانمند ما بیکار و غیرحرفه‌ای‌ها ایفای نقش کنند که متولی این امر باید در جهت رفع معضلات نظارت کافی را انجام دهد.
وی افزود: همچنین رضا میر‌کریمی مدیر عامل جدید خانه سینما باید تفکر و اندیشه‌ای نو در سینما به وجود آورد تا سینماگران ما بیکار نشده و دغدغه‌های مالی آنها در زمان کار و بیکاری از بین برود.
مشیری ادامه داد: متولیان خانه سینما باید فکری به حال این قضایا کنند. تنها عضو خانه سینما بودن دردی را دوا نمی‌کند. به جای اینکه گاهی پست‌ها را با هم عوض کنند به فکر فراهم آوردن امکانات و رفع مشکلات سینما و سینماگران باشند.
مشیری عنوان کرد: امیدوارم اتفاقی بیفتد تا روی خوش سینما را ببینیم و برای به وجود آوردن سینمایی نو، پویا و رو به جلو از کارگردانان جوان مستعد بیشتر حمایت شود.