kayhan.ir

کد خبر: ۴۱۱۸۰
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵

اخبار کوتاه از فوتبال


برانکو رسما سرمربی پرسپولیس شد
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به عنوان سرمربی جدید تیم پرسپولیس انتخاب شد. قرارداد برانکو یک سال و 2 ماه است. پس از حضور نژادفلاح در استانبول برای مذاکره با برانکو و توافق نهایی طرفین، ایوانکوویچ رسما با امضای قرارداد به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس انتخاب شد. صبح دیروز محمدحسین نژاد فلاح به استانبول ترکیه سفر کرد تا مذاکرات نهایی خود را با برانکو ایوانکوویچ انجام دهد، در نهایت نیز با برانکو به توافق رسید و قرارداد همکاری نیز امضا شد. قرارداد برانکو به مدت یک فصل و دو ماه خواهد بود و او به زودی برای هدایت پرسپولیس به تهران خواهد آمد. به گفته نژادفلاح، قرار است برانکو در دیدار روز چهارشنبه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی حضور داشته باشد.
همچنین با موافقت برانکو قرار است از بین علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا و کریم باقری و پس از مذاکره محمدحسین نژادفلاح با آنها دو نفر به عنوان کمک مربی ایرانی این مربی کروات انتخاب شوند.
بسته شدن پرونده دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ
دو دیدار پایانی هفته بیست و چهارم لیگ برتر امروز در مشهد و انزلی برگزار می‌شود. دیدارهایی که  نتایج آن برای تیم‌های انتهای جدول مهم است.در یکی از دیدارهای امروز پدیده مشهد میزبان سایپا است و در انزلی نیز ملوان از پیکان پذیرایی می‌کند. هر دو بازی امروز از ساعت 17 آغاز می‌شود.
عنایتی بیک‌زاده را به استقلال برگرداند
رضا عنایتی بعد از آنکه متوجه شد هاشم بیک‌زاده دلخوری اش را بابت عدم دریافت مطالباتش اعلام کرده و به این دلیل در تمرینات دو روز گذشته استقلال شرکت نکرده، طی تماسی با او خواستار حضورش در تمرین و کمک به استقلال در 6 بازی آینده شد. کاپیتان استقلال در این گفت‌وگوی خصوصی با اعلام اینکه شرایط تمام بازیکنان یکسان است و استقلال در این برهه به او نیاز دارد مدافع چپ ملی‌پوش استقلال را راضی به بازگشت کرد.
اظهار نظر خادم درخصوص تغییرات پرسپولیس
خادم معاون وزیر ورزش و جوانان  در خصوص تغییرات کادر فنی پرسپولیس اظهار داشت: یکی دو ماه پیش باید این تغییرات اتفاق می‌افتاد حالا هم تقریباً کادر فنی نهایی شده امیدواریم که نتایج مطلوب به دست بیاید. کادر فنی قبلی فعالیت‌هایی داشته که برای ما قابل احترام است به هر حال حرمت مربیان باید حفظ شود.
کرار شنبه در کمیته اخلاق
جاسم کرار شنبه به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال می‌رود.محمدزاده رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با اعلام این خبر گفت: جاسم کرار را به کمیته اخلاق فدراسیون احضار کرده‌ایم. او قرار است شنبه برای دفاع از خودش به کمیته اخلاق آمده و پاسخگوی سوالات ما درباره رفتارهایی که داشته، باشد.وی همچنین گفت: در حال حاضر اگرچه کمیته اخلاق در حال رسیدگی به پرونده‌هایی است اما مورد خاص دیگری برای اعلام در رسانه‌ها وجود ندارد.
دبیر فدراسیون فوتبال دوباره وعده آینده را داد
دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد در‌ آینده درباره کی‌روش ناگفته‌هایش را می‌گوید.علیرضا اسدی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد، جدایی کی‌روش از تیم ملی به خاطر او اتفاق می‌افتد، بطور کوتاه گفت: دست همه کسانی که این حرف را می‌زنند درد نکند. من بعدا در این باره همه چیز را می‌گویم و شفاف‌سازی می‌کنم.
ترکیب احتمالی جدید هیئت مدیره پرسپولیس
در ادامه تغییرات گسترده کادرفنی تیم پرسپولیس این باشگاه احتمالا بزودی با تغییرات اساسی در ترکیب اعضای هیئت مدیره رو به رو خواهد شد.در حالی که باشگاه پرسپولیس در روز‌های گذشته با اتفاقات و حواشی بسیاری همراه بود و طی آن حمید درخشان از سرمربیگری این تیم استعفا داد و هیاتی از این باشگاه نیز در استانبول در حال مذاکره جدی با برانکو ایوانکویچ برای هدایت این تیم هستند، قرار است ترکیب هیئت مدیره این باشگاه نیز بزودی تغییر کند.بر اساس گزارش ایسنا، ابراهیم جهانگیری برادر معاون اول رئیس جمهور، دکتر ضیایی و حسین هدایتی در ترکیب جدید اعضای هیئت مدیره پرسپولیس قرار دارند و از اعضای قبلی نیز علی‌اصغر مونسان و جعفر کاشانی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.قرار بر این است، حسین هدایتی در مزایده سوم برای خرید باشگاه پرسپولیس اقدام کند و در صورت پیروزی در این مزایده تغییرات جدیدی از جمله جابه‌جایی در سمت مدیرعاملی این تیم ایجاد خواهد شد اما تا زمان مزایده سوم محمدحسین نژادفلاح کماکان به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس به فعالیت خود ادامه خواهد داد.. این تغییرات براساس مذاکرات حسین هدایتی با وزارت ورزش و جوانان انجام شده است.