kayhan.ir

کد خبر: ۴۰۵۹
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۸

اخبار کوتاه از فوتبال


آفریقای جنوبی جدیدترین مشتری  کی‌روش
تیم ملی آفریقای جنوبی به جمع تیم‌های خواهان همکاری با کارلوس کی‌روش پیوست.قرارداد کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در ژوئن 2014 به پایان می‌رسد و هنوز صحبتی بابت تمدید قرارداد مرد پرتغالی با تیم ایران نشده است.او تاکنون از تیم‌هایی چون تاتنهام و منچستریونایتد گفته شده که پیشنهاد سرمربی‌گری دارد.کی‌روش پیش از این قبل از جام جهانی 2002 هدایت تیم آفریقای جنوبی را بر عهده داشت و توانست این تیم را به جام جهانی برساند اما پس از مشکلات با فدراسیون فوتبال این کشور پس از جام جهانی روی نیمکت این تیم ننشست.ایگسوند سرمربی فعلی آفریقای جنوبی قراردادش در ژوئن سال جاری میلادی به پایان می‌رسد. فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی او را متهم کرده است در طول بازی قهرمانی آفریقا بازیکنان تیم آفریقای جنوبی را تحریک کرده که برای دریافت پاداش بیشتر اعتصاب کنند.کی‌روش پیش از این برای تماشای بازی‌های جام قهرمانی آفریقا به آفریقای جنوبی سفر کرده بود.
قاسم‌پور: نفت‎آبادان مُرده و باید دفنش کرد
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به رفع نشدن مشکلات مالی تیمش گفت: اکنون مرگ تیم ما فرا رسیده است و خود آقایان بیایند و آن را جمع کنند.ابراهیم قاسم‌پوربا بیان اینکه درخصوص مشکلاتی که داشته‌ایم به کرات صحبت شده است گفت: برای اولین بار است که در تمام عمر ورزشی‌ام می‌بینم که وقتی یک تیم چه نتیجه خوب و چه نتیجه بد می‌گیرد، هیچ کسی را در کنار خود نمی‌بیند که این جای تاسف دارد. یا آقایان چیزی از فوتبال سرشان نمی‌شود و یا ما چیزی سرمان نمی‌شود. به هر حال نباید تیم را به امان خدا رها کنند.
فدراسیون از آقای گلی‌ رضایی بی‌خبر بود!
کاوه رضایی در مورد عنوان آقای گلی‌اش در مسابقات زیر 22 سال آسیا گفت:‌در سال 2008 که با تیم علی دوستی در نوجوانان قهرمان شدیم و من آقای گل شدم جوایزی به من اهدا شد قطعاً در این مسابقات هم جایزه‌ای به من داده خواهد شد. جالب است بدانید خبر آقای گلی‌ام را خودم به فدراسیون دادم و هیچ‌کس پیگیر این موضوع نبود. من و دوستانم پیگیر این مسئله بودیم زیرا من در مرحله مقدماتی 5 گل زده بودم و مهاجم عراقی 4 گل، در همان زمان هم خبرنگاران AFC می‌گفتند شما 5 گل زده‌اید اما عراق صعود کرده و بعید است آقای گل شوید اما خوشبختانه این عنوان به من رسید. باید بگویم که در حق تیم ما ظلم زیاد شد نباید این تیم را اینگونه از هم می‌پاشاندند.
توقیف خودروی بازیکنان پرسپولیس
در شرایطی که به 12 بازیکن پرسپولیس در قبال مطالبات‌شان خودرو تحویل شده است، این ماشین‌ها به دلیل نداشتن سند توقیف شد.
 وضعیت باشگاه پرسپولیس با توجه به تغییرات انجام شده این روزها در بدترین شرایط خود به سر می‌برد. اما جالب است بدانید در تمرین دیروز پرسپولیس جلسه‌ای داخلی میان بازیکنان برگزار شد. در این جلسه که پیرامون ماشین‌های داده شده به بازیکنان بدون سند بود، بحث و گفت‌وگو شد.برخی بازیکنان این موضوع را به علی دایی اعلام کردند. این در شرایطی است که به بازیکنان یک یا دو خودرو در قبال قراردادشان داده شده و این ماشین‌ها سند ندارد و طلب‌کاران حتی پای‌شان برای توقیف ماشین‌ها به درب منازل برخی بازیکنان باز شده است.بازیکنان این موضوع را با علی دایی در میان گذاشتند و از وی خواستند که هرچه سریع‌تر این موضوع را با مسئولان باشگاه در میان بگذارد.
تیموریان به کمیته انضباطی فرا خوانده شد
کمیته انضباطی از آندرانیک تیموریان جهت ادای توضیحات در خصوص علل تکرار تخلفات ارتکابی در مسابقات گذشته از جمله در بازی مقابل ذوب آهن اصفهان نسبت به سینا عشوری دعوت کرد.بازیکن تیم استقلال باید شنبه 12‌بهمن در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حضور پیدا کند.
ناظمی: از یک ماه قبل اخراج شده بودم
افشین ناظمی سرمربی برکنار شده داماش درباره اخراجش از این تیم بعد از باخت مقابل صبای قم، اظهار کرد: من از یک ماه پیش و بعد از باخت به فولاد خوزستان اخراج شده بودم. به هر حال باید یک نفر در این تیم قربانی می‌شد که قرعه به نام من افتاد! عابدینی می‌گوید پنج هفته است نزدیک تیم نشده اما من عکس این قضیه را می‌گویم. داماش دقیقا در همین پنج هفته ضربه خورد.
اولیویرا اول طلبش را می خواهد
تونی اولیویرا که خبر مذاکره باشگاه تراکتورسازی با این مربی در سایت رسمی این باشگاه ارسال شده بود، با پرداخت بدهی سال گذشته‌اش از باشگاه تراکتورسازی به تبریز می‌آید.گفته می‌شود تراکتورسازان با این مربی به توافق رسیده‌اند و تنها موضوعی که باقی مانده است باقی مانده طلب وی است و احتمالا اولیویرا در بازی نیمه نهایی تراکتورسازان با فولاد خوزستان هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت.