kayhan.ir

کد خبر: ۳۹۶۸
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۵

تخفیف 20 درصدی کالاهای اساسی در فروشگاه‌های اتکا

مدیرعامل سازمان اتکا با بیان اینکه، یکی از اولویت‌های دولت یازدهم کاهش تورم و افزایش قدرت خرید مردم است، گفت: این سازمان تلاش دارد با کاهش قیمت‌ها، به خصوص در بخش کالاهای اساسی در این راه دولت را همراهی کند.
محمدمهدی کربلایی با بیان اینکه، فعالیت در حوزه‌های مختلف صنایع غذایی، کشاورزی، دامداری و دامپروری و فروشگاهی نیاز به فرهنگ، ادبیات، تخصص، مهارت و تجارب ویژه دارد، افزود: اتکا به دنبال استفاده منابع و تسهیلات ارزان‌قیمت است تا امکان ارایه خدمات ارزان و مناسب برای عموم جامعه فراهم کند.
وی سپس از تخفیف 20 درصدی فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا در سراسر کشور در جهت افزایش قدرت خرید جامعه خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت بیش از 400 فروشگاه زنجیره‌ای در سراسر کشور، این تصمیم سازمان در راستای افزایش سطح معیشت جامعه و تنظیم بازار است.
کربلایی با بیان اینکه، بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری سازمان اتکا در تلاش است تا با کاهش قیمت کالاهای خود سهم به سزایی در کاهش تورم در جامعه ایفا کند، اضافه کرد: به دنبال رضایت‌مندی عموم مردم در جهت دریافت خدمات هستیم و در این راستا در تلاش هستیم تا کالای با کیفیت را با روش‌های کیفی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا توزیع کنیم.
وی تصریح کرد: سازمان اتکا در تلاش است استقرار سیستم‌های اطلاعاتی و نرم‌افزارهای مناسب به نقطه‌ای برسد که بسته‌های سفارشی را متناسب با علاقه جامعه و بالاخص نیروهای مسلح در اختیار آنها قرار دهد.