kayhan.ir

کد خبر: ۳۹۳۹
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۷

مردم بحرین در مراسم تشییع پیکر یک شهید از آل‌ خلیفه انتقام می‌گیریم

مردم بحرین در مراسم تشییع پیکر یک جوان شهید بحرینی بار دیگر بر سرنگونی آل‌خلیفه تاکید کردند.
به گزارش خبرگزاری‌ها، فاضل عباس مسلم جوان 19 ساله بحرینی پس از آنکه در جریان تظاهرات زخمی شد نظامیان آل‌خلیفه او و یک جوان دیگر  را که زخمی شده بود ربودند و به دلیل نبودن امکانات و مراقبت‌های پزشکی روز شنبه به شهادت رسید.
مردم بحرین با برگزاری مراسم تشییع این جوان بحرینی آل‌خلیفه را مسئول این جنایت دانسته و تاکید کردند راه وی را ادامه خواهند داد و از قاتلان وی انتقام خواهند گرفت.
احزاب و گروه‌های مخالف بحرینی ضمن تسلیت به خانواده این شهید و همه ملت بحرین تاکید کردند این جنایت‌ها عزم مردم را در رسیدن به خواسته‌هایشان سست نخواهد کرد.
جمعیت الوفاق بحرین شیخ حمد بن عیسی‌آل‌ خلیفه پادشاه بحرین، نخست‌وزیر و ولیعهد این کشور را مسئول کامل جنایت‌هایی دانست که انجام شده است.
شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین طی سخنانی اظهار داشت، رژیم آل‌خلیفه وعده‌های خود درباره دموکراسی را فراموش کرده و زورگویی به مردم سیاست مشترک بحرین و رژیم صهیونیستی است.
این در حالی است که رژیم آل‌خلیفه همچنان به سیاست سرکوبگری‌های خود ادامه می‌دهد و مزدوران آل‌خلیفه با حمله به گورستان منطقه «ابوصبیع» در شمال منامه بخشی از دیوار گورستان را تخریب و چندین قبر را ویران کردند.
چنین اقدام‌هایی در چارچوب سیاست‌های رژیم بحرین در زمینه حرمت‌شکنی اماکن مقدس و مورد احترام مسلمانان و به ویژه شیعیان صورت می‌گیرد.