kayhan.ir

کد خبر: ۳۹۳۲
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۳

حوادث کوتاه از کشور

کورس نافرجام دو خودرو
رشت - خبرنگار کیهان: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندرانزلی گفت: کورس مرگبار2 خودروی پلاک منطقه آزاد انزلی با سرعتی بالای 200 کیلومتر در ساعت، در ساعت 5 صبح جمعه در این شهر 2 کشته و زخمی برجای گذاشت.
سرهنگ هرمز عشقی اضافه کرد: علی‌رغم اقدامات به موقع پلیس و اورژانس، راننده جوان خودروی کامارو بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داد و راننده خودروی فورد نیز به شدت مجروح و روانه بیمارستان شد.

مرگ خاموش 3 جوان
اصفهان - واحد مرکزی خبر: 3 جوان بامداد دیروز در شهرستان دهاقان دچارگاز گرفتگی شدند.
سرپرست آتش‌نشانی شهرستان دهاقان گفت: این 3 جوان در یک مجتمع دامداری در روستای پوده دهاقان به علت نشت گاز مونوکسیدکربن دچار مسمومیت شدند و جان باختند.
هاشمی علت این حادثه را رعایت نکردن موارد ایمنی در نصب لوله بخاری اعلام کرد.

مرگ در اثر گاز گرفتگی
یاسوج - واحد مرکزی خبر: مسئول روابط عمومی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد گفت: گازگرفتگی موجب مرگ یک نفر در شهرستان یاسوج شد.
محمدرضا قنبری افزود: این حادثه در اثر بسته بودن همه منافذ و انتشار گاز منوکسید کربن در فضای منزل مسکونی روی داد.

آب‌ معدنی غیر استاندارد
چهارمحال و بختیاری - ایسنا: مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری از تعطیلی یک شرکت تولیدی آب معدنی و فرآورده‌های لبنی در استان خبر داد و گفت: این شرکت به دلیل تقلب و عدم رعایت استاندارد در استان تعطیل شد.
مسعود اسماعیلی خاطرنشان کرد: کالای مکشوفه غیراستاندارد نیز با حضور نمایندگان مراجع ذیصلاح معدوم شد.

توقیف کلاهبرداران 40 میلیاردی
اصفهان - خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری دو کلاهبردار حرفه‌ای که قصد داشتند با مدارک جعلی زمینی به ارزش 40 میلیارد ریال را به تملک خود درآوردند، خبر داد.
سرتیپ عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: متهمان دستگیر شده در اعترافات خود فرد دیگری را نیز به عنوان همدست خود معرفی کردند که نفر سوم نیز در عملیاتی دیگر با همکاری کارشناسان دادگستری دستگیر شد.
وی خاطرنشان کرد: در این زمینه هر 3 متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شده و با قرار صادره روانه زندان شدند.

انهدام باند سرقت
دامغان - خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری اعضای باند سرقت در شهرستان دامغان خبر داد.
محمدرضا میرزایی افزود: با تحقیقات پلیس آگاهی یکی از اعضای باند که جهت ساخت چند عدد کلید منزل به کلیدسازی مراجعه کرده بود شناسایی و دستگیر شدکه با اعترافات وی 2 عضو دیگر این باند نیز به دام افتادند.
به گفته وی، در بازرسی از منزل سارقان، جواهرات و لوازم مسروقه به ارزش 800 میلیون ریال کشف شد.