kayhan.ir

کد خبر: ۳۹۰۵۳
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۸

تجمع اعتراضی اساتید دانشگاه شیراز

در پی بالا گرفتن نزاع بین دانشگاه شیراز و علوم پزشکی بر سر اراضی پردیس ارم، اساتید دانشگاه شیراز کلاس‌های درس را به نشانه اعتراض تعطیل کردند.

در پی بالا گرفتن نزاع بین دانشگاه شیراز و علوم پزشکی شیراز بر سر اراضی پردیس ارم، اساتید و اعضای هیئت علمی این دانشگاه به نشانه اعتراض کلاس‌های درس ساعت ۹ دیروز خود را تعطیل و مقابل دفتر ریاست این دانشگاه تجمع کردند.
در همین رابطه معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه شیراز عصر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: برای هر  متر به متر زمین‌های مجموعه پردیس ارم برنامه‌ریزی صورت گرفته و به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم به این زمین‌ها تعدی شود.
وی بیان داشت: دانشکده مدیریت گردشگری و جهانگردی، دانشکده انرژی و فناوری‌های نوین، دانشکده مهندسی(بخش عمران و مواد)، دانشکده منابع طبیعی، دانشکده آموزش‌های الکترونیکی(مجازی) و دانشکده پردیس بین‌الملل از جمله طرح‌های آموزشی مصوب و در دست اقدام دانشگاه شیراز است که هم اکنون فضای مناسبی ندارد.
گفتنی است، بعد از تجمع اعتراضی اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز و مصاحبه‌های ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز مبنی بر قانونی و شرعی بودن تصرف اراضی دانشگاه شیراز جهت ساخت بیمارستان شماره دو نمازی، کارمندان، اساتید این دانشگاه نیز به نشانه اعتراض مقابل ساختمان ریاست تجمع کردند.