kayhan.ir

کد خبر: ۳۸۶۲۰
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۰
رئیس کمیسیون فرهنگی:

وزارت ارشاد با روزنامه اعتماد برخورد نکند با جنتی برخورد می‌کنیم

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه، توهین به امام حسین(ع) توهین به تمام مردم ایران و همه دوستداران آن حضرت در سراسر جهان است، گفت: مجلس، منتظر برخورد فوری و قاطع وزارت ارشاد با روزنامه هتاک اعتماد است.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام احمد سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به توهین روزنامه اصلاح‌طلب اعتماد به حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، گفت: روزنامه اعتماد به مقدسات مسلمانان توهین کرده و این توهین به هیچ عنوان قابل قبول و تحمل نبوده و نیست.
وی با بیان اینکه، وزارت ارشاد باید پاسخگوی توهین روزنامه اعتماد به مقدسات اسلامی باشد، تصریح کرد: میلیون‌‌ها انسان در سراسر جهان، دلباخته و عاشق حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هستند و امام حسین(ع) با هیچ کسی در عالم قابل قیاس نیست؛ وزیر ارشاد و مخصوصاً آقای انتظامی باید پاسخگو باشند و بگویند چرا روزنامه‌های زنجیره‌ای هر روز یک مسئله را علیه مقدسات مطرح می‌کنند.
سالک گفت: مسئولان روزنامه اعتماد باید عذرخواهی کرده و درباره آن مطلب توهین‌آمیز پاسخگو باشند و البته وزارت ارشاد، معاونت مطبوعاتی و هیئت نظارت بر مطبوعات باید برای دفاع از مقدسات مردم ورود کرده و با هتاکان برخورد کنند که در غیراینصورت مجلس با تمام اهرم‌های نظارتی برای برخورد با وزیر ارشاد استفاده خواهد کرد.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان با بیان اینکه، توهین به امام حسین(ع) توهین به تمام مردم ایران و همه دوستداران آن حضرت در سراسر جهان است، تاکید کرد: مجلس، منتظر برخورد فوری و قاطع وزارت ارشاد با هتاکان است؛ آقایانی که رسانه‌های منتقد را یکی پس از دیگری توقیف می‌کنند چرا در بحث توهین به امام عزیز مسلمانان سکوت کرده‌اند.
گفتنی است الیاس حضرتی مدیر مسئول روزنامه اعتماد طی توضیحاتی درباره مصاحبه اخیر روزنامه متبوعش با ابراهیم اصغرزاده ضمن عذرخواهی تأکید کرد: وظیفه خود می‌دانم از اینکه نوع سؤال خبرنگار شائبه و نگرانی برای عزیزان و عاشقان راه امام حسین(ع) ایجاد کرده عذرخواهی کنم.