kayhan.ir

کد خبر: ۳۷۸۳۸
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۷
مدیر عامل بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح:

بیمه‌ها با بها دادن به پیشگیری هزینه‌های درمانی را کاهش دهند

مدیر عامل بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح گفت: شرکت‌های بیمه با بها دادن به پیشگیری می‌توانند هزینه‌های درمانی را کاهش دهند.


به گزارش فارس؛ فرشاد نجفی‌پور با بیان اینکه اقداماتی که در راستای پیشگیری انجام می‌گیرد، هزینه نیست، گفت: وقتی برای بهبود کیفیت زندگی مردم و بیماران هزینه نمی‌کنیم، وارد یک بازی دو سر باخت هم برای مردم و هم برای بیمه‌ها می‌شویم.
وی افزود: بسیاری مواقع با اقدامی ساده که هزینه‌اش به مراتب کمتر از هزینه‌های درمانی است، می‌توان در هزینه‌های درمانی صرفه‌جویی کرد.
مدیر عامل بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح تصریح کرد: برای مثال فردی که برای راه رفتن نیاز به کمک دارد را از دریافت کمک محروم کنیم وقتی زمین بخورد و دچار شکستگی سر استخوان ران بشود، شما طبعا باید هزینه درمان این فرد را تامین کنید ضمن اینکه کیفیت زندگی این فرد تا حد زیادی کاهش یافته است در نتیجه شما از دو سر دچار باخت شده‌اید.
نجفی‌پور با اشاره به اینکه بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح در جهت پیشگیری و افزایش کیفیت زندگی تلاش می‌کند، افزود: دغدغه مجموعه بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح کاستن از هزینه‌های درمانی از طریق پیشگیری و همچنین افزایش کیفیت زندگی بیماران است.