kayhan.ir

کد خبر: ۳۶۵۹۷
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۹

حوادث کوتاه از کشور


    3 جوان قربانی قاتل نامرئی
مشهد- خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی تایباد از مرگ 3 جوان در اثر گازگرفتگی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ روحی گفت: این جوانان حدودا 22 ساله پس از نصب چادر مسافرتی برای گرم کردن خود از زغال و هیزم استفاده کرده بودند که در اثر استنشاق گاز منواکسیدکربن جان خود را از دست دادند.
مرگ خاموش پیرمرد مینابی
میناب- ایسنا: فرمانده انتظامی میناب گفت: زوج جوانی که در منزل خود در حال استراحت بودند بر اثر سوختن ناقص زغال و چوب و انتشار منواکسیدکربن دچار گازگرفتگی شدند.
جهانشیر جوادی‌زاده با اشاره به این که 2 فرد مسموم شده سریعا توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند، خاطرنشان کرد: در این حادثه پیرمرد 65 ساله به علت مسمومیت زیاد جان خود را از دست داد و رسیدگی پزشکان برای مداوای همسر وی ادامه دارد.
برخورد خونین پراید با پژو
کرمانشاه- فارس: مدیر روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی و حوادث استان کرمانشاه گفت: برخورد یک دستگاه پژو پارس با یک دستگاه پراید در محور کرند غرب- سرپل ذهاب 3 مصدوم و 2 کشته بر جای گذاشت.
اکبر آزادی افزود: این حادثه ساعت 21 روز یکشنبه اتفاق افتاد و مصدومان توسط آمبولانس به درمانگاه کرند غرب و پس از انجام معاینات اولیه به بیمارستان امام خمینی اسلام‌آباد غرب انتقال داده شدند.وی ادامه داد: کشتگان این حادثه سرنشینان خودرو سواری پراید بودند.
2 کشته در محور کاشان- قم
اصفهان- واحد مرکزی خبر: حادثه رانندگی بامداد روز دوشنبه در محور کاشان- قم 2 کشته بر جای گذاشت. رئیس پلیس راه کاشان گفت: یک دستگاه خودرو با 2 عابر در این محور برخورد کرد و هر دو عابر در دم جان باختند. سرگرد زارع افزود: راننده خودرو پس از حادثه از محل متواری شد. وی علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرد.
کشف 230 کیلو مواد مخدر در همدان
همدان- خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی همدان گفت: با تلاش ماموران انتظامی استان، 3 باند قاچاق مواد مخدر طی 24 ساعت با انجام 3 عملیات جداگانه در همدان شناسایی و منهدم شدند.
سرتیپ مهدیان‌نسب افزود: از این باندها، در مجموع مقدار 220 کیلوگرم تریاک و 10 کیلوگرم هروئين کشف شد و 10 نفر قاچاقچی عضو باندها نیز دستگیر شدند و 7 دستگاه خودرو نیز توقیف شد.
50 کیلو تریاک در باک کامیون
قم- خبرنگار کیهان: جانشین فرماندهی انتظامی قم از کشف 50 کیلوگرم تریاک از باک سوخت یک دستگاه کامیون حامل بار پیاز در این استان خبر داد.
سرهنگ حمیدرضا اسدی گفت: محموله تریاک از غرب کشور به مقصد یکی از استان‌های همجوار قم بارگیری شده بود.
متهمان این پرونده برای گذراندن مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
یک تصادف با 18 مجروح
سمنان- خبرنگار کیهان: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: تصادف یک دستگاه اتوبوس با کامیون در محور دامغان-شاهرود 18 مجروح برجای گذاشت.
سرهنگ حسین پیوندی افزود: در این سانحه یک دستگاه اتوبوس به رانندگی فردی 42 ساله با 37 مسافر که از اصفهان به مقصد مشهد مقدس در حرکت بود. با یک دستگاه کامیون به رانندگی فردی 40ساله برخورد کرد که در اثر آن راننده‌های دو خودرو و 16 نفر از مسافران اتوبوس مجروح شدند که برای مداوا به بیمارستان ولایت دامغان انتقال یافتند.
علت حادثه از سوی کارشناس پلیس راه بی‌توجهی راننده اتوبوس به جلو اعلام شد.
سرقت اینترنتی از جیب عمو
بابل- خبرنگار کیهان: دختری که با سوءاستفاده از اعتماد عموی خود مبلغ 11 میلیون ریال از حساب بانکی وی برداشت اینترنتی کرده بود، توسط ماموران پلیس فتای شهرستان بابل شناسایی و بازداشت شد.
متهمه به بزه انتسابی اعتراف کرد.
دستگیری پزشک قلابی
یزد- خبرنگار کیهان: جانشین انتظامی استان یزد از دستگیری پزشک قلابی خبر داد.
سرهنگ عطاءالله احمدی افزود: این دکتر قلابی با تهیه مهر جعلی «متخصص داخلی»‌به طور مخفیانه در یزد و تهران اقدام به طبابت می‌کرد.
وی ادامه داد:‌ خانم دکتر قلابی دستگیر شده به هویت «ص.م» 45 ساله که اهل تهران و ساکن یزد است در بازجویی‌های پلیس به ساخت مهر جعلی با عنوان متخصص داخلی و ویزیت بیماران و تجویز دارو به طور مخفیانه اعتراف کرد.