kayhan.ir

کد خبر: ۳۶۵۱۳
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۲

اخبار کوتاه از فوتبال

برگزاری مراسم تودیع و معارفه دبیر فدراسیون فوتبال
صبح دیروز مراسم تودیع مهدی محمدنبی، دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال و معارفه علیرضا اسدی، دبیرکل جدید در محل این فدراسیون برگزار شد که به خبرنگاران اجازه پوشش رسانه‌ای مراسم داده نشد. در این مراسم علی کفاشیان گفت: تغییر و تحولات همیشه وجود داشته و با تغییراتی که ایجاد می‌شود بدون شک قصدمان این است که شرایط بهتری را ایجاد کنیم. با تغییرات اثرات سازنده‌تر و بهتری را شاهد خواهیم بود. محمد نبی در 7 سالی که در دوره ریاست من و دو سالی که فدراسیون در شرایط بحرانی قرار داشت به خوبی امورات را پیگیری کرد. قطعا از تجربیات وی و اطلاعاتش استفاده خواهیم کرد و به هیچ عنوان نمی‌گذاریم که برود. وی همچنین در ادامه علیرضا اسدی را به مسئولان کمیته‌ها و دپارتمان‌های فدراسیون معرفی کرد و گفت: امیدوارم از این پس شاهد موفقیت ایشان و همکاری شما همکاران با وی باشم تا فوتبال در مسیر موفقیت و رشد قرار بگیرد. دکتر اسدی با فوتبال بیگانه نبوده و همیشه در عرصه‌های ورزشی خدمت کرده است.
درخشان: از پرسپولیس اخراج نشده‌ام
حمید درخشان در واکنش به شایعاتی مبنی بر اخراجش از باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: واقعا خنده‌دار است که چنین مسائلی را برخی رسانه‌ها مطرح می‌کنند. من با قدرت به کارم ادامه می‌دهم و بحث اخراج و یا کناره‌گیری من کذب محض است. باشگاه هم تا به امروز هیچ‌گونه اولتیماتومی به من نداده است. البته بهتر است که بگویم در این باره با هم صحبت نکرده‌ایم و من از کار تیم راضی هستم.
تاکید ذوب آهن بر دریافت حق رشد صادقیان
سعيد آذري بار ديگر تاکيد کرد که حق رشد پيام صادقيان را از پرسپوليس خواهد گرفت. غيبت پيام صادقيان در بازي با ذوب‌آهن باعث شد اين شايعه به راه بيافتد که به خاطر اينکه باشگاه ذوب‌آهن از پرسپوليسي‌ها 120 ميليون تومان بابت حق رشد پيام صادقيان درخواست کرده، او از بازي کردن محروم شده است.
گل‌محمدی:اگرکی‌روش‌می‌خواست‌درتیم‌ملی بودم
گل محمدی سرمربی ذوب آهن در تازه‌ترین صحبت‌هایش گفت: من در جام جهانی خیلی دوست داشتم که همراه کی روش باشم و فکر می‌کنم می‌توانستم تجربیات گران بهایی در آن مقطع به دست بیاورم که اتفاقاتی افتاد که من در آن مقطع در تیم نبودم که فکر می‌کنم اگر خود آقای کی روش می‌خواست ما می‌توانستیم با هم کار کنیم. حالا درست یا غلط متاسفانه این اتفاق نیفتاد.اما حالا از اینکه عنوان کرده ما می‌توانستیم به تیم ملی کمک کنیم، متشکرم.
مسئولیت جدید دوستی و مهدوی کیا
علی دوستی‌مهر و مهدی مهدوی‌کیا مسئولیت استعدادیابی و هدایت تیم فوتبال دانش‌آموزی زیر 11 سال ایران برای حضور در فستیوال فیفا را برعهده گرفتند.