kayhan.ir

کد خبر: ۳۵۶۵۱
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۱
سردار سلامی در دانشگاه عالی دفاع ملی:

اجازه نمی‌دهیم هیچ مسلمانی تحت ستم صهیونیست‌ها قرار بگیرد

جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: اجازه نخواهیم داد هیچ مسلمانی تحت ستم مستکبرین و صهیونیست‌ها قرار بگیرد، این منش و منطق محکم ماست.

سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در همایش مشترک اعضای دانشگاه عالی دفاع ملی ایران و عمان با اشاره به توطئه‌های دشمنان اسلام برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران گفت: متاسفانه امروز برخی از دولت‌های اسلامی در میدان سناریوی خطرناک دشمنان خارجی بازی می‌کنند و از لنز و دریچه خاستگاه اسرائیل به تحولات جهان اسلام نگاه می‌کنند.
وی با اشاره به نحوه شهادت شهید الله‌دادی و رزمندگان حزب‌الله در بلندی‌های جولان افزود: شهادت یک سردار ایرانی با چند لبنانی یعنی یک فارس زبان با چند عرب زبان اما به نام اسلام در برابر تجاوز رژیم صهیونیستی با هم ترکیب می‌شود و این نشان‌دهنده همان وحدتی است که در رگ و قلب ما جاری است.
جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ما برای نجات افغان‌ها از شر شرق و غرب هزینه‌های زیادی دادیم اما دشمن، امروز از استراتژی دوم خود استفاده می‌کند و آن معمای ایران‌هراسی در جهان و بین جوامع اسلامی است که می‌خواهند از جمهوری اسلامی ایران نزد مسلمانان یک چهره خطرناک و مهیب بسازند.
به گزارش تسنیم، سردار سلامی در ابتدای سخنان خود با اشاره به روابط دوستی و برادری ایران و عمان در طول تاریخ گفت: ما هم وحدت دینی و هم وحدت ژئوپولوتیک داریم و جغرافیای مشترک و پیشینه‌های تاریخی ما را به هم پیوند می‌زند.
سردار سلامی با اشاره به موقعیت استراتژیک ایران و عمان در دو طرف تنگه هرمز، وقوع انقلاب اسلامی را یک تهدید جدی برای صهیونیست‌ها دانست و خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی همواره مدافع مسلمین بوده و دو کشور ایران و عمان نیز با توجه به جایگاه استراتژیک خود باید این مسیر را ادامه دهند.