kayhan.ir

کد خبر: ۳۵۶۴۰
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۷

محکومیت اهانت به پیامبر(ص) در راهپیمایی بعد از نماز جمعه تهران

به گزارش خبرگزاری ایسنا، ‌نمازگزاران نماز جمعه تهران پس از اقامه نماز در اعتراض به هتک‌حرمت پیامبر اکرم(ص) به راهپیمایی در محوطه مصلای امام خمینی(ره) پرداختند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی شعارهایی از جمله مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فرانسه، لبیک یا محمد(ص)، سکوت در برابر اهانت،‌ خیانت است خیانت، وزارت خارجه اقدام انقلابی،‌ای رهبر آزاده، ‌آماده‌ایم آماده. ما همه سرباز توئیم خامنه‌ای گوش به فرمان توئیم خامنه‌ای خامنه‌ای، ما عاشق محمدیم پیرو راه احمدیم، سر می‌دادند.
مرگ بر ضد امام خامنه‌ای، امت اسلام سلامت بود خاتم انبیاء محمد بود، ‌خون همه مسلمین فدای قرآن و دین، کفر جنایت می‌کند بر دین اهانت می‌کند، سفارت فرانسه تعطیل باید گردد، هتاک به پیامبر اعدام باید گردد، وزیر خندان ما صلابت، صلابت، انرژی هسته‌ای حق شهیدان ماست، وزارت خارجه اقتدار اقتدار، وزیر خندان ما بصیرت بصیرت، مرگ بر سازشکار و کلام رهبر ما خط سیاست ماست از دیگر شعارهای راهپیمایان تهرانی بود.
شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی همچنین پلاکاردهایی با مضامین لبیک یا رسول‌الله(ص)، فداک یا رسول‌الله(ص)، پاسخ اهانت به پیامبر اعظم(ص) اقدام انقلابی است نه لبخند دیپلماتیک، مرگ بر اسرائیل و آمریکا، باج دادن و عقب‌نشینی در مقابل استکبار اعتدال آمریکایی است و سکوت در برابر اهانت به پیامبر(ص) اعتدال عربستانی است در دست داشتند.
همچنین همگام با مسلمانان سراسر دنیا، پس از اقامه نماز جمعه در شهرهای مختلف کشور ، بار دیگر هتک حرمت به ساحت پیامبر رحمت را که در قالب کاریکاتور موهن در نشریه فرانسوی تجلی یافته، محکوم کردند.
راهپیمایان با شعارها و نوشته‌هایی همچون «من پیامبر را دوست دارم»، «انا احب محمد (ص)»، اقدامات نشریه فرانسوی شارلی ابدو را تقبیح و از سران کشورهای غربی که پشتیبان این هتاکی‌ها هستند، ابراز انزجار کردند.
در این راهپیمایی‌ها همچنین به رژیم اشغالگر قدس که از حامیان تروریسم است نسبت به آتش افروزی و حمایت از گروه‌های تکفیری هشدار داده شد.
محکومیت اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی از دیگر مواضع راهپیمایان و معترضان به اقدامات هتاکان بود.