kayhan.ir

کد خبر: ۳۱۸۳۴
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۵
علوی:

وزارت اطلاعات به هیچ گروه سیاسی گرایش ندارد

وزیر اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) گرایش به هیچ یک از گروه‌های سیاسی اصولگرا، اصلاح‌طلب و یا مستقل ندارند و کار خود را براساس قانون انجام می‌دهند.


حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمود علوی» دیروز در نشست شورای اداری استان خراسان‌شمالی در بجنورد افزود: در نظام جمهوری اسلامی همه زیر پرچم ولایت‌ فقیه خدمت می‌کنند و این اصلی‌ترین محور وحدت‌بخش است.
 وی تصریح کرد: اکنون با همدلی و وحدت بین مسئولان، مردم به آینده امیدوارتر شده‌اند و عرصه بر عوامل ناسازگار و ماجراجو نیز تنگ شده است.
علوی گفت: لازمه جامعه پویا و بانشاط تعدد احزاب و گروه‌های سیاسی است و از نظر ما تمام گروه‌ها و احزاب سیاسی که دارای مجوز قانونی‌‌اند، فرزندان یک خانواده محسوب می‌شوند و در یک خانواده نیز حضور چند سلیقه به معنای دعوا و نزاع نیست.وزیر اطلاعات اضافه کرد: امروز در پرتو وحدت و امنیت، فضای رشد و بالندگی در کشور ایجاد شده و تمام مردم و اقشار مختلف می‌توانند به‌راحتی ابراز عقیده کنند و احزاب و گروه‌های سیاسی نیز بدون هیچ مشکلی فعالیت و رقابت سالم خود را دارند. علوی گفت: این امنیت و احساس امنیت برای دانشجو و استاد دانشگاه و حوزه ما نیز وجود دارد و آنها می‌توانند در سایه همین امنیت بدون هیچ‌گونه مسئله‌ای نظرات خود را اظهار کنند. وی تصریح کرد: دولت به دنبال به حاشیه راندن هیچ جریان سیاسی نیست و وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) نیز برای ارتقا و یا حذف هیچ جریان سیاسی تلاش نخواهند کرد. علوی اظهار کرد: تمام گروه‌ها و احزاب سیاسی در کشور باید در جهت هم‌افزایی تلاش کنند، چرا که ما در جمهوری اسلامی ایران زیر لوای ولی فقیه و رهبری خدمت می‌کنیم. وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: احزاب و گروه‌های سیاسی در کشور تا زمانی که در چارچوب قانون فعالیت داشته باشند و حاشیه‌های امنیتی در اجتماعات آنها وجود نداشته باشد، مشکلی برای فعالیت نخواهند داشت. وی در پایان گفت: احزاب سیاسی نیز باید فعالیت خود را در چهارچوب یک رقابت سیاسی سالم تعریف کنند که در صورت شکل‌گیری چنین رقابتی، نیازی به دعوا و نزاع‌های سیاسی نیست.