kayhan.ir

کد خبر: ۳۱۸۲۸
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۵

حوادث کوتاه از کشور


    مرگ 6 نفر در حادثه رانندگی
پلدختر - خبرنگار کیهان: در اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک دستگاه کامیون در محور پلدختر - اندیمشک در حوالی روستای چم گز 6 تن جان باختند.
حادثه‌‌دیدگان عبارت از راننده و سرنشینان پراید، و همه اعضای یک خانواده بودند.
علت حادثه انحراف به چپ پراید در اثر خستگی و خواب‌آلودگی راننده اعلام شد.
تصادف منجر به فوت
شیراز - واحد مرکزی خبر: فرمانده پلیس راه کازرون گفت: در اثر برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه پژو 405 در محور مواصلاتی کازرون - قائمیه 4 نفر از سرنشینان هر دو خودرو کشته و 5 نفر مجروح و روانه بیمارستان شدند.
سرهنگ هوشمند علت این تصادف را انحراف به چپ سواری پژو اعلام کرد.
رنگ خون در جاده روستایی
سراب - فارس: به گزارش منابع بیمارستانی از سراب نیمه شب سه‌شنبه در اثر برخورد یک وانت پیکان با کامیون در جاده روستایی «اوغان» 3 نفر جان خود را از دست دادند.
در اثر این حادثه یک نفر در دم جان سپرده و یک نفر دیگر نیز در بیمارستان سراب جان خود را از دست داد. طبق اخبار واصله یک کودک 6 ساله مصدوم نیز که به علت جراحات شدید به بیمارستان امام‌رضا(ع) تبریز اعزام شده بود صبح دیروز فوت کرد.
محرمعلی یوسفی فرمانده پلیس راه سراب علت تصادف را بی‌احتیاطی راننده وانت و انحراف به چپ اعلام کرد.
انحراف به چپ مرگبار
اصفهان - واحد مرکزی خبر: برخورد یک دستگاه خودرو مزدا با یک دستگاه پژو در محور سمیرم - یاسوج 6 کشته و مجروح بر جای گذاشت. فرمانده پلیس راه سمیرم دیروز گفت: در این حادثه که عصر یکشنبه رخ داد راننده و سرنشین مزدا و یک سرنشین پژو در دم جان باختند و یکی از سرنشینان مزدا و 2 سرنشین پژو هم مجروح شدند. سرهنگ رحیمی علت این حادثه را انحراف به چپ راننده پژو اعلام کرد.
برخورد پژو با پراید
سرویس شهرستانها: سرپرست فرماندهی انتظامی کازرون گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد تصادف فوتی در محور «کازرون - قائمیه» حوالی روستای «خیرآباد کرونی» بلافاصله ماموران انتظامی پاسگاه «تنگ چوگان» در محل حاضر شدند.
سرهنگ «مهرداد مشوق» افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد یک دستگاه سواری پژو 405 با یک دستگاه سواری پراید برخورد کرده که در اثر این تصادف راننده و یکی از سرنشینان خودرو پژو و دو نفر سرنشین پراید در دم فوت و راننده پراید و چهار سرنشین دیگر هر دو خودرو مصدوم و به مراکز درمانی انتقال داده شدند.
وی تصریح کرد: کارشناس پلیس راه با حضور در محل، علت حادثه را تجاوز به چپ از طرف راننده خودرو پژو 405 اعلام کرد.
درگیری منجر به قتل
علی‌آباد کتول - باشگاه خبرنگاران: درگیری بین 3 رفیق زورگیر در یکی از مناطق دور افتاده شهرستان علی‌آباد کتول منجر به مرگ یکی از آنها شد.
در اثر این درگیری قاتل با شلیک سلاح شکاری همدست و رفیق خود را مجروح کرد که وی به دلیل خون‌ریزی درگذشت.
در تحقیقات پلیس، قاتل و دوست دیگر وی دستگیر شدند و یک دستگاه خودرو سرقتی پراید از مخفی‌گاه آنها کشف شد.
جاسازی تریاک در خودرو
یزد- خبرنگار کیهان: جانشین فرمانده انتظامی استان یزد گفت: روز دوشنبه ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید مدنی یزد هنگام کنترل خودروهای عبوری چندین دستگاه خودرو سواری را برای بازرسی متوقف کردند.
سرهنگ احمدی افزود: در بازرسی از این خودروها 107 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک به صورت جاسازی شده در قسمت‌های مختلف خودروها کشف شد.
وی ادامه داد: در ارتباط با این کشفیات ضمن دستگیری 13 تن از سوداگران مرگ 8 دستگاه خودرو توقیف شد.
جابه‌جایی تریاک با موتورسیکلت
فرمانده انتظامی اشکذر گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان از فعالیت گسترده یکی از سوداگران مرگ و توزیع مواد افیونی در بین شهروندان به صورت پیک موتوری مطلع شد و دستگیری این متهم در دستور کار قرار گرفت.
سرهنگ فرجی افزود: ماموران متهم را شناسایی و در یک اقدام ضربتی وی را در روستای خضرآباد دستگیر و در بازرسی انجام شده 4 کیلو و 500 گرم تریاک را به صورت جاسازی از داخل وسیله نقلیه موتوری وی کشف کردند.
به گفته وی متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
توقیف محموله ادکلن
سرویس شهرستانها: فرمانده انتظامی پلدختر لرستان از کشف محموله یک میلیاردی ادکلن در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ رضا داودی افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی با همکاری عوامل پلیس راه ملاوی شهرستان پلدختر یک دستگاه ماکسیما را در محور پلدختر- رومشکان توقیف کردند.
وی گفت: در بازرسی از خودرو 10 هزار و 364 عدد انواع ادکلن خارجی ساخت کشور فرانسه که از خوزستان به لرستان بارگیری شده بود کشف و ضبط شد.
داودی تصریح کرد: در این ارتباط یک نفر نیز دستگیر شد.
سرقت از مشتریان بانک
مشهد- ایرنا: فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی از دستگیری 3 تن از سارقان حرفه‌ای توسط پلیس آگاهی کلانتری سجاد در مشهد خبر داد.
سرتیپ مقدم افزود: متهمان در بازجویی‌های اولیه پلیس به ارتکاب سرقت‌های سریالی از مشتریان بانک‌ها در شهرهای تهران، مشهد، بروجرد، آمل، ساری، مهرآباد و کرمانشاه اعتراف کردند.
وی ادامه داد: تحقیقات از این سارق حرفه‌ای که احتمال می‌رود مرتکب اقدامات مجرمانه دیگری نیز شده باشد، ادامه دارد.
دست پزشک قلابی رو شد
ساری- خبرنگار کیهان:فرمانده انتظامی نکا گفت: در پی کسب خبری مبنی بر انجام فعالیت‌های پزشکی توسط فردی به نام «م-س» بدون داشتن مجوز پزشکی و توانایی علمی و حتی تجربی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.حسن فلاح افزود: در تحقیقات به عمل آمده متهم به فعالیت پزشکی در شیفت‌های شب، بعدازظهر و روزهای تعطیل در این درمانگاه با جعل عنوان و مدارک پزشکی متعلق به فردی به نام «دکتر م- ض» اعتراف کرد.شایان ذکر است، متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
دستگیری مأمور قلابی
قزوین- فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قزوین گفت: مأموران پلیس آگاهی این استان از یک مورد کلاهبرداری به وسیله فردی که خود را مأمور اطلاعات معرفی می‌کرد، مطلع و بلافاصله موضوع را مورد بررسی قرار دادند.علی‌حسین حسینی‌نژاد افزود: در بررسی مأموران مشخص شد که متهم با اقامت در یک مهمانسرا خود را به عنوان مأمور اطلاعات و نیز دارای نفوذ در سازمان‌های دولتی معرفی کرده و با وعده رفع مشکل قضایی با اخذ پول از آنان دست به کلاهبرداری زده است.
وی تصریح کرد: متهم هنگام اخاذی در خیابان نواب صفوی قزوین دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین با اشاره به کشف 120 میلیون ریال وجه نقد و 3 عدد سکه طلا از این فرد اضافه کرد: تحقیقات در مورد این پرونده ادامه دارد.