kayhan.ir

کد خبر: ۳۱۰۸۰
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۳

تیراندازی با کلاش برای زمین‌گیر کردن سارقان مسلح

دو سارق مسلح که در حین فرار اقدام به تیراندازی به سمت پلیس کردند با گلوله جنگی پلیس زمین‌گیر شدند.


سرهنگ خلیل شهبازی سرکلانتر نهم پلیس پایتخت درباره جزئیات دستگیری سارقین گفت: ماموران زمانی برای دستگیری سارقان متوسل به سلاح شدند که سوار بر نیسان در حال فرار بودند به نحوی که با صدمه  وارد کردن به خودروی پلیس با سرعت زیاد در مسیر خلاف جهت اتوبان جاده قدیم به طرف سیزده آبان در حال حرکت بودند.
در طول مسیر راننده خودرو اقدام به تخریب دور تا دور خودرو گشت کرده بود اما در نهایت ماموران برای توقف خودرو مجبور به استفاده از  اسلحه شدند که ابتدا یک تیر مشقی و سپس یک تیر  جنگی به منطقه بی‌خطر هوایی شلیک کردند.
سارقین در همین حین با تیراندازی به سوی پلیس قصد فرار از معرکه را داشتند که با توجه به حساسیت موضوع ماموران با شلیک 7 تیر جنگی از اسلحه کلاش موفق شدند دو لاستیک عقب نیسان را مورد اصابت گلوله قرار دهند. به طوری که خودرو پس از طی مسافتی با دو چرخ پنجر از حرکت ایستاد و متهمان به صورت پیاده اقدام به فرار کردند.
دو متهم متواری سریعا توسط عوامل گشت دستگیر شدند و ماموران در بازدید از خودرو که بعدا مشخص شد سرقتی است، یک عدد قیچی آهن‌بر، دو عدد قبضه چاقو کمری، سه عدد شاه کلید خودرو و یک عدد پنل ضبط کشف و ضبط کردند.