kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۰۱۶
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۳

اخبار کوتاه از فوتبال


آغاز تمرین‌های تیم ملی با 18 بازیکن
تمرینات تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی دوستانه با کره‌جنوبی، عصر دیروز از ساعت 15:30 در محل کمپ تیم ملی آغاز شد. در تمرین دیروز 18 بازیکن حضور داشتند. علیرضا جهانبخش، جواد نکونام، کریم انصاری‌فرد، سردار آزمون، علیرضا حقیقی و رضا قوچان‌نژاد در روزهای آینده به جمع ملی‌پوشان اضافه می‌شوند و ثاقبی و عبدالله‌زاده به در تمرین‌های تیم امید حضور دارند.ملی‌پوشان دیروز پس از گرم کردن بدن‌های خود زیر نظر مارکار آقاجانیان و علی کریمی به دو گروه تقسیم شدند و به بازی تنیس فوتبال پرداختند.پس از بازی تنیس فوتبال، بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز کارهای بدنسازی را انجام دادند و سپس به تمرین حفظ توپ پرداختند.
دربی یک‌شنبه 2 آذر برگزار می‌شود
نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: بعد از جلسه خوبی که با معاون سیاسی امنیتی استانداری داشتیم مقرر شد دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس از هفته پانزدهم لیگ برتر، یک‌شنبه 2 آذر، ساعت
6 بعد از ظهر برگزار شود. مهدی تاج گفت: در این زمینه جلسات هماهنگی باحضور شورای تامین ،یگان ویژه نیروی انتظامی، حراست وزارت ورزش و جوانان، مسئولین ورزشگاه آزادی و مدیران 2 باشگاه و مسئولان ذیربط در این هفته برگزار خواهیم کرد. نایب رئیس فدراسیون فوتبال افزود: سعی خواهیم کرد تسهیلات لازم برای بلیت فروشی در نظر گرفته شود که در این خصوص مشکلی پیش نیاید. این مقام مسئول در خصوص پرداخت حقوق داوران نیز گفت: به زودی حقوق داوران لیگ برتر پرداخت خواهد شد و با آنها تسویه حساب می‌شود.
توافق شفاهي سرمربي سابق سپاهان و کاشاني
به نظر مي رسد زلاتکو کرانچار براي حضور در تيم المپيک موافقت خود را اعلام کرده است. بعد از روی کار آمدن حبیب کاشانی و محمد خاکپور به عنوان مدیر و مدیر فنی تیم المپیک، بحث تغییرات در این تیم بوجود آمد و البته خیلی زود نلو وینگادا از سرمربیگری این تیم اخراج شد. بعد از وینگادا نام 7 گزینه ایرانی و خارجی مطرح شد که کاشانی و خاکپور در نهایت تصمیم گرفتند تا از کرانچار به عنوان گزینه اصلی سرمربیگری تیم المپیک استفاده کنند. این تصمیم با توجه به شناخت کرانچار از فوتبال ایران و فعالیت چند ساله او در لیگ برتر اتخاذ شد. حالا چند روزی است که کاشانی با کرانچار وارد مذاکره شده و به توافقاتی هم دست یافته. گویا کرانچار از کاشانی برنامه بازی‌های تیم المپیک را خواسته و پس از مطالعه جواب مثبت شفاهی خود را اعلام کرده است. بر همین اساس قرار است کرانچار ظرف دو، سه روز آینده به ایران سفر کند و بعد از انجام توافقات مالی، قرارداد خود را امضا کند. در این زمینه شنیده می‌شود حتی مسئولان تیم المپیک برای کرانچار بلیت هم تهیه کرده‌اند تا به ایران بیاید و برای سرمربیگری تیم المپیک مذاکره کند.
کی‌روش پولادی را می‌خواهد
رئیس فدراسیون فوتبال گفت، کی‌روش برای مهرداد پولادی جانشینی پیدا نکرده و فدراسیون به دنبال حل مشکل این بازیکن است.علی کفاشیان با بیان اینکه کی‌روش مهرداد پولادی را می‌خواهد و می‌گوید در حال حاضر بازیکن جایگزینی برای او در فوتبال ایران نیست در این باره به خبرنگاران گفت: کی‌روش به پولادی نیاز دارد. اما این بازیکن مشمول تخلف سربازی است. ما به دنبال حل مسئله هستیم چون او از نفرات ارزشمند تیم ملی بود. به کارلوس کی‌روش گفتیم بازیکنی را به عنوان جایگزین او انتخاب کند اما سرمربی تیم ملی پاسخ داد که جایگزینی برای پولادی ندارم. در حال حاضر قانون اجازه نمی‌دهد که حتی این بازیکن به تیم ملی دعوت شود که بخواهد برای تیم ملی بازی کند.
پدیده به دنبال جذب تیموریان
سرمربی تیم فوتبال پدیده می‌گوید به دنبال جذب آندرانیک تیموریان برای تقویت این تیم است و تمام تلاش خود را برای رساندن پدیده به آسیا به کار خواهد بست.علیرضا مرزبان با بیان اینکه در تعطیلات پیش‌رو تلاش می‌کنیم، تیم را تقویت کنیم، گفت: در حال حاضر می‌خواهیم مذاکراتی را با آندرانیک تیموریان برای پیوستن به پدیده انجام دهیم. البته با سه بازیکن دیگر هم مذاکراتی را انجام داده‌ایم که در حال حاضر امکان مطرح کردن نام آنها را نداریم.
قاضی دومین غایب استقلال در دربی
محمد قاضی مهاجم تیم استقلال در صورت عدم بهبودی طی روزهای آینده دومین غایب استقلال در بازی با پرسپولیس خواهد بود. وی در جریان دیدار استقلال و تراکتورسازی دچار آسیب دیدگی از ناحیه زانو شد و زمین بازی را ترک کرد.این بازیکن در این دو روز از پای خود MRI گرفت و در صورتی که رباط داخلی این بازیکن طی چند روز آینده با فیزیوتراپی به بهبودی نرسد دومین غایب استقلال در بازی با پرسپولیس خواهد بود. جاسم کرار نیز به دلیل محرومیت بازی با پرسپولیس را از دست داد.